Fulfilment voor kleine webwinkels

1
Mijn naam is Ken van Dagaanbieding BV. Het bedrijf Dagaanbieding BV exploiteerd een aantal webwinkels waarvan de fulfilment en klantenservice inhouse gedaan word.

Gezien wij een flinke overcapaciteit hebben en in onze omgeving (Den Haag) er vraag is naar fulfilment voor kleine ondernemers willen wij hierin graag jullie voorzien.

Wij maken gebruik van software waarop via webservices de orders inlegezen kunnen worden en gegevens terug gekoppeld wordt. Onze voorkeur gaat uit naar Magento shops, ivm ervaring.

Een klein overzicht van onze transparante kosten:
- Opstart € 0,00
- Maandelijks € 0,00
- Inslag € 1,25 per inslag
- Opslag € 0,50 per grijpvak p.m.
- Handeling € 1,75 per order (ongeacht aantal artikelen)
- Verpakking Conform inkoop
- Porto Conform inkoop

Klantenservice maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur.
- Maandelijks € 10,00 bij 30 telefoontjes p.m. vervalt deze kosten
- Email € 1,25
- Telefoon € 1,25 inclusief terug bellen

Zoals je ziet erg transparant, vooraf altijd weten waar je aan toe bent. Wij hebben scherpe contracten met PostNL, Selectvracht en GLS.

Wij kunnen orders tot 16.00 binnen, zelfde dag verstuurd (morgen in huis, indien pakket maatschappij mee werkt). Bij genoeg animo kan dit natuurlijk verruimd worden.

Ons warehouse is voorzien van beveiliging met alarm opvolging conform catagorie 3.

Mocht er interesse zijn laat een bericht achter. Voor informatie mbt pakket tarieven en dergelijke mogelijk per mail ken (at) dagaanbiedingbv (punt) nl.
Gave Actie - alles voor de beste prijs en hoogste service

Re: Fulfilment voor kleine webwinkels

4
Ik vermoed dat Danny, net als ik, zich afvraagt wat onder een inslag valt. Is inslag het inslaan van 1 product, 10 dezelfde producten, 10 verschillende producten, 7 pallets met 2000 dezelfde producten, 1 doos met 20 verschillende producten..?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

6
Wouter Hol schreef:Ik vermoed dat Danny, net als ik, zich afvraagt wat onder een inslag valt. Is inslag het inslaan van 1 product, 10 dezelfde producten, 10 verschillende producten, 7 pallets met 2000 dezelfde producten, 1 doos met 20 verschillende producten..?
Inslag hier valt onder de binnen gekomen goederen zoals eerder omschreven. Een uur tarief is ook mogelijk, maar het tarief is gebaseerd op 1 binnen gekomen pakket. Aantal artikelen binnen in het pakket is niet van toepassing.

8
kturfboer schreef:Inslag hier valt onder de binnen gekomen goederen zoals eerder omschreven. Een uur tarief is ook mogelijk, maar het tarief is gebaseerd op 1 binnen gekomen pakket. Aantal artikelen binnen in het pakket is niet van toepassing.
• De ene leverancier gebruikt één grote palletdoos, de andere heeft voor dezelfde hoeveelheid drie pakketten nodig.

• Is één zending van één pallet één pakket? Of tel je de dertig dozen op een pallet dertig keer?

• En dan heb je ook nog wel eens leveranciers die twéé dozen aan elkaar tapen en in pakpapier wikkelen. Lastig uitpakken... maar is dat nu één pakket of toch twee pakketten?

Dit zou ik omwille van duidelijkheid anders aanvaren.
StoreCore.io

9
Het uitzoeken van 1 doos met plugjes die wij binnen krijgen is soms genoeg om iemand 3 uur lang zoet te houden. Betaal ik dan nog steeds 1,25 voor die doos?

Een uurtarief is inderdaad meer gangbaar, dat betalen wij nu ook. Je betaalt dan echt voor wat je gebruikt.

11
Wouter Hol schreef:Het uitzoeken van 1 doos met plugjes die wij binnen krijgen is soms genoeg om iemand 3 uur lang zoet te houden. Betaal ik dan nog steeds 1,25 voor die doos?

Een uurtarief is inderdaad meer gangbaar, dat betalen wij nu ook. Je betaalt dan echt voor wat je gebruikt.
Bij naderinzien zal dit dan ook gehanteerd worden. Ik zal dit ook aanpassing in het topic. Bedankt voor de feedback.

12
Max24 schreef:Je zegt Dagaanbiedingen heeft zelf tal van webwinkels, ik zie er geen enkele op je website?
Momenteel zie je er wel een staan. Echter word onze bedrijfs website momenteel vernieuwd en zal in het nieuwe jaar opnieuw online komen, tevens met informatie over het stukje fulfilment.