Re: mag dit?

3
Oke ,want ik ga straks een webwinkel beheren ,die nu eigenlijk dan gaat splijten, de enen heft doe ik dan ,de andere helft blijft bij het oude
alleen het adres en alle andere dingen blijven hetzelfde komt alleen een nieuwe webwinkel bij onder mijn beheer,
wel naam melden bij de kamer van koophandel?
bedankt voor je snelle antwoord
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Dat hoeft allemaal niet hoor. Ze hoeven niet alles te weten bij de KvK. Ik heb een BV met een aantal webwinkels. Op elke winkel noem ik gewoon duidelijk dat dit onderdeel is van BV x en dan is er geen probleem.

Ik heb eerst ook wel netjes alles geregistreerd, maar het is zo'n gedoe dat ik het nu niet meer doe. Als het voor de klant maar duidelijk is waar hij koopt.

6
wij zetten juist de nieuwe op ,omdat die andere in het verleden wat problemen heeft gehad,
daarom een nieuwe start ,de oude winkel blijft wel ,als gewone winkel en webwinkel ,maar dan verkoopt de nieuwe webwinkel andere dingen, zo wilden we het graag doen

7
Als je iets te verbergen hebt gaat een handelsnaam toevoegen aan een bestaand bedrijf je ook niet redden. Dan is het nog steeds te herleiden (zelfde KvK nummer).

8
ik heb niks te verbergen, gewoon een nieuw jaar een nieuw begin
kijk de gewone winkel blijft bestaan dat is een bestaande winkel waar ooit een webwinkel aan toe gevoegd is,door diverse persoonlijke omstandigheden is het even mis gegaan met de webwinkel,
dat gaat nu weer goed, maar ik wil graag een nieuwe start met een andere naam,
daarom hebben we gezegd ga ik verder onder een andere naam en ja natuurlijk zal het te achterhalen zijn,maar zoals gezegd ik wil graag mijn eigen draai eraan geven,