Feedback www.thebrickhouse.nl

1
Graag ontvangen wij feedback op onze website http://www.thebrickhouse.nl.
Wij zijn nu 5 jaar bezig en hebben de shop zoals hij nu is ongeveer 1 1/2 jaar in gebruik. Zelf hebben we er ook weer kritisch naar gekeken en verbeterpunten genoteerd. Maar om te kijken of we echt op de juiste weg zitten, horen we graag wat anderen er van denken.

Alvast bedant.

Re: Feedback www.thebrickhouse.nl

2
Hoi, Even snel gekeken en volgende kon ik vinden:

- Valt mij op dat ik niet kan bekijken of je het artikel op voorraad hebt.
Dit is toch wel een belangrijk onderdeel.
- Mis een SSL-Verbinding bij het invoeren van mijn gegevens.
Dit is verplicht voor webwinkels.
Actief in webshopontwikkeling

3
Wij hebben alleen maar artikelen op de site staan die we ook op voorraad hebben. Ik vind het zelf erg irritant als ik iets leuks zie, het in m'n wagentje wil doen en er dan pas achter kom dat het niet voorradig is. Denk je dat er behoefte is bij de klant om te zien of het voorradig is? Zal er zelf ook eens goed over nadenken.

Dat van die beveiliging wist ik niet. Ga hier mee aan de slag.

Bedankt voor je feedback.

4
Het is wel belangrijk dat je duidelijk bent mbt je voorraad.
Ik kon het namelijk nergens terugvinden dat je alles op voorraad hebt.
Jij weet het, maar de klant wil het ook graag weten.
Want de klant wilt toch graag weten of het artikel dat hij graag wil ook op voorraad is, en als hij daarvoor moet gaan bellen of mailen haak hij toch af.
Er is immers genoeg concurrentie.
Zorgen voor duidelijkheid dus.
Actief in webshopontwikkeling
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Op de home pagina heb ik ivm de voorraad nu de volgende tekst geplaatst: Alles voorradig dus snelle levering.
Is dit voldoende of denk je dat het bij ieder artikel moet komen? In de shop is ingebouwd dat men niet meer stuks kan bestellen dan er vorradig zijn.

6
Hallo,
waarmee is jullie website gemaakt of gebouwd eigenlijk? Hebben jullie wel dagelijks bestellingen? Want ik vind hem niet echt mooi, of hij mist gewoon een bepaalde uitstraling. Als jij dingen verkoopt die te maken hebben met fashion of mode dan moet webstie(design) een evenwicht tonen in die richting.
Fashion Jewelry

8
Hoi Ivanhoe,

Op de een of andere manier komt de site wat gedateerd over op mij.
Foto's kunnen beter.

Bij 'the brick house' denk ik in de eerste instantie aan lego, speelblokken, tuinspullen, maar niet aan fashion en accessoires.

Wat meer afbeeldingen op de homepage zou ik ook mooier vinden.
Ik kan niet meer informatie lezen over je producten zelf wanneer ik op een plaatje klik (wat is bijvoorbeeld het materiaal en de namen van o.a. de oorbellen klinken zo formeel (E10, E11)
Exacte lengte van de kettingen zou ik ook wel willen weten.

Misschien het formulier om je ringmaat te bepalen direct printbaar weergeven?

Dan zie ik dat je 'drukkers' verkoopt en pas later begrijp ik wat je er mee kan (in je sieraad drukken). Dit vind ik wel een leuk item, mag je best wat meer informatie over geven.

Bij een aantal producten vind ik de prijzen niet zo, hoe zeg je dat.., samenhangend? Zo zijn de schuifspeldjes €2,00 en daar heb je ook een hele sieradenset voor, begrijp je wat ik bedoel?

Verder;
*Wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte of beschadigde sieraden.<- Dat ben je wel dacht ik.
* Bij ons betaald u nooit verzendkosten. Deze nemen wij voor onze rekening. U weet zo dus direct wat u voor het bestelde product betaald.<- buiten de spelfouten om, mag dit best wat beter op je site naar voren komen.
* Leuk, jullie staan ook op markten, misschien wat foto's daarvan? Dat maakt je ww 'levendiger'.

Onderhoud tips vind ik een goede!

Veel succes!

9
We hebben zelf ook een aantal verbeterpunten in gedachten. We hebben onze shopbouwer gisteren net opdracht gegeven om e.e.a. aan te gaan passen. Waaronder meer productinfo bij de artikleen. We hebben nu toch exht een beperkte ruimte hiervoor. Verder kan men dan op een artikel klikken zodat men dan de extra info krijgt en meerdere foto's. Ik weet dat niet alle foto's even goed zijn. Hier zijn we ook mee bezig.

Foto's van de markten vind ik een goeie. Heb wel foto,s die ik er bij kan plaatsen. Eens even kijken of dat gaat lukken.

Drukkers inderdaad. Ik had ze eerst op de benaming chunks staan, want zo noemt iedereen ze. Tot we een mail kregen van iemand die dat als productnaam had laten registreren.

Op de homepage zal binnenkort ook e.e,a. gaan veranderen.