Re: webwinkel feedback graag.

2
Hoi,

Heb gekeken en heb een aantal opmerkingen, zie maar wat je ermee doet...

1. Ik snap dat je door de bruin/oranje kleur de Afrika-sfeer wilt aanbrengen, maar naar mijn mening is dit iets 'too much'. Misschien wordt dit al minder door de buttons voor de linkjes in het menu te verwijderen en de linkjes links uit te lijnen, gecentreerd staat niet zo proffesioneel (en misschien de zwarte glans in het midden verplaatsen naar glans links in het menu?)

2. De tekst in home zou je kunnen verplaatsen naar een kopje 'over ons'. Ipv deze tekst kun je dan een aantal productfoto's plaatsen, waaronder die van de kussens: zijn mooi.

3. Zoals ik net zei, de productfoto's van de kussens zijn erg mooi (Als je op 'kussens' klikt, zou ik meteen de productfoto's bovenaan plaatsen en niet eerst de foto niet je nu hebt, ziet er niet zo mooi uit). Andere zijn minder, bijvoorbeeld die van de lampen. De achtergrond is vaak erg rommelig.

4. Kun je de categorieën niet onder kopjes zetten? Dus riemen, tassen, laarzen onder kleding en lampen, kussens etc onder woonaccessoires?
AUkO sjaals http://www.auko.nl

Re: [outofafrika.nl] webwinkel feedback graag.

3
Hoi Heleen,

Dank voor je reactie.
Vwbt de foto's kan ik niet anders dan gekijk geven. Hier heb ik zeker nog een klus te klaren.
De "hoofdfoto's" bij de artikelgroepen heb ik ondertussen verwijderd en je hebt gelijk... het staat netter en strakker

Het uitlijnen van de linkerkolom is ook iets waar ik al mee bezig ben ( had dit al eerder gehoord)

Ik zal ook eens nadenken om de artikelen meer onder te brengen in wat minder "hoofdgroepen", zoals jij al aangeeft "kleding" en woonaccessoires.

Ga er zeker me aan de slag

Thanks
Rob

4
Hoi, hier nog een aantal andere punten:

- De algemene voorwaarden zijn een ramp om te lezen. Af en toe een keer een nieuwe alinea kan geen kwaad. Verder staat er veel tekst in, die niet van toepassing is; o.a over incasso. Nog maar eens doorlezen denk ik zo.
- Een kopje veelgestelde vragen is heel handig en geeft direct veel info. Deze info heb je nu op de homepage. Dat is jammer van de ruimte, kun je veel beter producten neer zetten.
- Ik kon geen achteraf betaalmethode vinden?
- Ook niet vindbaar: btw gegevens of bankgegevens?

Succes.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Hallo Rob,

Ik heb ook even naar je site gekeken en kan je de volgende opmerkingen / tips meegeven:

- Maak je header iets kleiner zodat je meer ruimte over houd voor de rest van je site
- probeer de achtergrond wat lichter te maken, alles is nu vrij donker
- Zet bij contact gegevens ook een BTW nummer en verander je gsm nummer in een vast nummer
- Je foto's zijn niet altijd scherp of duidelijk probeer deze te optimaliseren
- Maak je bestelknop duidelijker en een andere kleur (mag best opvallen)

Doe er je voordeel mee en veel succes met je webwinkel!

mvg,
Patrick
WebwinkelCommunity <-- Wordt nu #gratis lid