Social media expert

1
Als (web)winkel is aanwezig zijn op sociale media ontzettend belangrijk. Op deze manier kun je een meer persoonlijke band opbouwen met de klant, altans, zo voelt dit voor de klant. Daarnaast kun je het inzetten voor promotie, acties en het peilen van meningen.
Facebook is een handig platform. Maar ook Twitter, Linkedin en Pintrest moeten we niet vergeten!

Op Facebook kun je een combinatie maken tussen tekst, afbeeldingen en filmpjes. Ook kun je hier met speciale applicaties meer aanbieden, zoals een kortingsbon voor leden.
Twitter is geschikt voor korte berichten en linkjes. Het is lastig om echt in gesprek te komen met je volgers, maar dit middel is erg geschikt voor het beantwoorden van vragen.
Met Linkedin kun je een zakelijke doelgroep bereiken. Een goed platform voor bedrijven die zich op de zakelijke markt richten.
Met Pintrest richt een bedrijf zich op visuele aspecten. Hier wordt gebruik gemaakt van foto's (unieke, bijzondere en mooie foto's, geen standaard afbeeldingen) en links.

Wil jij met je bedrijf ook social media gaan gebruiken? Maar weet je niet hoe?
Of heb je een beetje extra hulp nodig?
Heeft u technische ondersteuning nodig?
Wilt u gebruik maken van applicaties op Facebook?
Wij zijn experts op het gebied van sociale media!
Wij hebben aantrekkelijke tarieven en verfrissende ideeën.

Neem contact met ons op! Per privé bericht (Vergeet niet je e-mail adres te vermelden in het bericht!) of e-mail naar michelle[at]besolution.nl

Groeten,
Michelle

Voor meer informatie, zie ook: http://www.besolution.nl

Re: Social media expert

3
Tja, er zijn natuurlijk veel mensen die zichzelf 'Social media expert' noemen, maar niet iedereen is er ook één!
En het is natuurlijk logisch dat die experts zelf ook actief zijn op de platformen, toch?

Ik was al langer actief op dit forum, maar ik ben mijn wachtwoord kwijt. (Klopt het dat ik mijn wachtwoord nergens opnieuw kan aanvragen?)

Re: Social media expert

4
MI-Media schreef:Tja, er zijn natuurlijk veel mensen die zichzelf 'Social media expert' noemen, maar niet iedereen is er ook één!
Vandaar dat ik ook vraag waarom jij/jullie er wél 1 zijn..
Ik was al langer actief op dit forum, maar ik ben mijn wachtwoord kwijt. (Klopt het dat ik mijn wachtwoord nergens opnieuw kan aanvragen?)
Je wachtwoord kan je opvragen door bij het inlog scherm op "Ik ben mijn wachtwoord vergeten" te klikken.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.