Goedekoop.nu domeinnaam te koop aangeboden:
Bieden vanaf 50 e. winst/omzet,,, n.v.t.
reacties per pm.
Re: Goedekoop.nu
2Was jij niet diegene die me hele tijd incomplete privé berichten stuurde hier?
Actief in webshopontwikkeling
3Ik heb inderdaad wel een profiel dat OKN heette verwijderd nav. klachten over spammen per PM. Misschien wilt OKN hier even reactie geven.
4Hallo beide; Ik heb een aantal dagen gemerkt dat inloggen niet meer kon, ik heb me daarom opnieuw geregistreerd, daarvoor heb ik zelden op een advertentie gereageerd, wel op twee een dag ofzo voordat het inloggen niet meer kon, Jordi ik heb op je advertentie EEN KEER gereageerd (wat bedoel je met de hele tijd?)en het bericht was compleet en de vraag was over de omzet van een van de vele webshops die jij hier (en elders) aanbiedt en mijn tweede reactie was naar een aanbieder van een andere webshop en bevatte alleen een vraag over de omzet van de toen aangeboden webshop, wat is spam? Spammen was het dus niet en waarvoor?
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen hoor.
Je berichten kon ik niet lezen omdat ik steeds de melding kreeg dat de berichten incompleet/verwijderd zijn voordat ik ze ontvangen had.
"een van de vele webshops" Zijn er op dit moment nog 2 die te koop staan.
Mocht je nog informatie willen kan dat via SD.
Je berichten kon ik niet lezen omdat ik steeds de melding kreeg dat de berichten incompleet/verwijderd zijn voordat ik ze ontvangen had.
"een van de vele webshops" Zijn er op dit moment nog 2 die te koop staan.
Mocht je nog informatie willen kan dat via SD.
6Hoi Jordi, niet aangevallen gevoeld te hebben hoor alleen leek het alsof ik de hele tijd spamberichten aan het versturen ben terwijl ik dat nooit deed, heb je een of meerdere berichten gekregen indien meer dan is er iets in het systeem en ligt het absoluut niet aan mijn berichten, wellicht ontving je het bericht pas nadat het systeem de inloggegevens heeft verwijderd!! Het was verstandiger van de site om mij een bericht hierover te sturen voordat de account verwijderd wordt, waarom die berichten incompleet aankwamen is mij onbekend, kun je me dat bericht terugsturen per pm, wellicht is er een technisch iets in het systeem dat raar deed, mijn bericht bevatte toen een zin met begroet verder niets,,
7PM mij even op SD met je mailadres en wat je precies wilt weten over welke shop het gaat.
Je weet toch wie ik ben op SD.
Je weet toch wie ik ben op SD.