Sinds kort is onze webwinkels Unspoken Beauty online http://www.unspokenbeauty.nl/
Het is een winkel in cosmetica en andere aanverwante beautyproducten (voornamelijk nichemerken).
Aangezien veel van onze merken uit het buitenland afkomstig zijn hebben wij voor een Engelse bedrijfsnaam gekozen, we richten ons echter op de Nederlandse markt vandaar dat de site hoofdzakelijk Nederlandstalig is met soms een Engelse omschrijving, naam of kreet.
De winkel draait op de opensource software Prestashop.
We hebben hard gewerkt om een zo goed mogelijke shop online te zetten, echter zullen er vast dingen zijn die wij over het hoofd hebben gezien/ of niet over na hebben gedacht.
Op het gebied van SEO hebben wij zeker nog het nodige te leren en waarschijnlijk ook aan te passen.
Graag zouden we jullie als ervaringsdeskundigen willen vragen een blik op onze shop te werpen en ons van de nodige feedback te voorzien.
Alvast bedankt voor jullie tijd en feedback!
Re: [Unspokenbeauty] Feedback please
2Een aantal dingen vallen op:
- je hebt een kopje met aanbiedingen. Daar staat niets in?
- Ik zie geen faq? Hier door kan ik bijvoorbeeld niet uitzoeken wat de betaalmogelijkheden zijn. Bied je Ideal aan? Paypal? Of wat ik kan doen wanneer mijn betaling is mislukt.
- Ik moet me registeren voordat ik mijn bestellig kan afronden. Dat schrikt klanten af.
- Je geeft aan in de algemene voorwaarden dat er een specificatie is voor de verzendkosten bij het kopje 'verzendkosten en levertijd. '. Daar staat echter weinig aanvullende informatie over bv rembours.
- U en je staat in de teksten door elkaar.
- De header op de homepage is behoorlijk groot.
- Persoonlijk vind ik de shop te donker van kleur.
- bij een aantal producten heb je niet vermeld wat de inhoud is. Hoeveel ml of hoeveel gram. (nagellak, caviaar)
- assortiment kan nog uitgebreider.
Ik weet uit ervaring dat de branche zeer veel concurrentie heeft. Het is daarom belangrijk om jezelf te onderscheiden. De site trekt met niet echt over de streep om bij je te bestellen.
Succes!
- je hebt een kopje met aanbiedingen. Daar staat niets in?
- Ik zie geen faq? Hier door kan ik bijvoorbeeld niet uitzoeken wat de betaalmogelijkheden zijn. Bied je Ideal aan? Paypal? Of wat ik kan doen wanneer mijn betaling is mislukt.
- Ik moet me registeren voordat ik mijn bestellig kan afronden. Dat schrikt klanten af.
- Je geeft aan in de algemene voorwaarden dat er een specificatie is voor de verzendkosten bij het kopje 'verzendkosten en levertijd. '. Daar staat echter weinig aanvullende informatie over bv rembours.
- U en je staat in de teksten door elkaar.
- De header op de homepage is behoorlijk groot.
- Persoonlijk vind ik de shop te donker van kleur.
- bij een aantal producten heb je niet vermeld wat de inhoud is. Hoeveel ml of hoeveel gram. (nagellak, caviaar)
- assortiment kan nog uitgebreider.
Ik weet uit ervaring dat de branche zeer veel concurrentie heeft. Het is daarom belangrijk om jezelf te onderscheiden. De site trekt met niet echt over de streep om bij je te bestellen.
Succes!
Re: [Unspokenbeauty] Feedback please
3[quote="Ilonajoy"]Een aantal dingen vallen op:
- je hebt een kopje met aanbiedingen. Daar staat niets in?
- Ik zie geen faq? Hier door kan ik bijvoorbeeld niet uitzoeken wat de betaalmogelijkheden zijn. Bied je Ideal aan? Paypal? Of wat ik kan doen wanneer mijn betaling is mislukt.
- Ik moet me registeren voordat ik mijn bestellig kan afronden. Dat schrikt klanten af.
- Je geeft aan in de algemene voorwaarden dat er een specificatie is voor de verzendkosten bij het kopje 'verzendkosten en levertijd. '. Daar staat echter weinig aanvullende informatie over bv rembours.
- U en je staat in de teksten door elkaar.
- De header op de homepage is behoorlijk groot.
- Persoonlijk vind ik de shop te donker van kleur.
- bij een aantal producten heb je niet vermeld wat de inhoud is. Hoeveel ml of hoeveel gram. (nagellak, caviaar)
- assortiment kan nog uitgebreider.
Beste Ilona,
Bedankt voor je feedback in een aantal van je argumenten kan ik me zeker vinden.
Onder het kopje aanbiedingen stond niets omdat er ook geen aanbiedingen waren op dat moment, vandaar ook de tekst "op dit moment zijn er geen prijsverlagingen".
Het verplicht inloggen voor het afronden van de bestelling is inmiddels aangepast.
De mogelijkheden voor het onder rembours verzenden en de moglijkheid om met ideal te betalen zal ik eerdaags duidelijk omschrijven in de gegevens.
Verder zal ik de teksten nog doorlopen en het gebruik van u en jij consistent doorvoeren.
Wat betreft de layout qua kleur en de header ben ik het niet met je eens, maar smaken verschillen en we hebben je gevraagd naar je mening.
Een assortiment kan altijd groter en wij hopen dit dan ook zeker in de toekomst te kunnen uitbreiden, echter moet je ergens beginnen. Wij hebben voor kwaliteit producten boven kwantiteit gekozen.
Nogmaal bedankt voor je (opbouwende) kritiek,
- je hebt een kopje met aanbiedingen. Daar staat niets in?
- Ik zie geen faq? Hier door kan ik bijvoorbeeld niet uitzoeken wat de betaalmogelijkheden zijn. Bied je Ideal aan? Paypal? Of wat ik kan doen wanneer mijn betaling is mislukt.
- Ik moet me registeren voordat ik mijn bestellig kan afronden. Dat schrikt klanten af.
- Je geeft aan in de algemene voorwaarden dat er een specificatie is voor de verzendkosten bij het kopje 'verzendkosten en levertijd. '. Daar staat echter weinig aanvullende informatie over bv rembours.
- U en je staat in de teksten door elkaar.
- De header op de homepage is behoorlijk groot.
- Persoonlijk vind ik de shop te donker van kleur.
- bij een aantal producten heb je niet vermeld wat de inhoud is. Hoeveel ml of hoeveel gram. (nagellak, caviaar)
- assortiment kan nog uitgebreider.
Beste Ilona,
Bedankt voor je feedback in een aantal van je argumenten kan ik me zeker vinden.
Onder het kopje aanbiedingen stond niets omdat er ook geen aanbiedingen waren op dat moment, vandaar ook de tekst "op dit moment zijn er geen prijsverlagingen".
Het verplicht inloggen voor het afronden van de bestelling is inmiddels aangepast.
De mogelijkheden voor het onder rembours verzenden en de moglijkheid om met ideal te betalen zal ik eerdaags duidelijk omschrijven in de gegevens.
Verder zal ik de teksten nog doorlopen en het gebruik van u en jij consistent doorvoeren.
Wat betreft de layout qua kleur en de header ben ik het niet met je eens, maar smaken verschillen en we hebben je gevraagd naar je mening.
Een assortiment kan altijd groter en wij hopen dit dan ook zeker in de toekomst te kunnen uitbreiden, echter moet je ergens beginnen. Wij hebben voor kwaliteit producten boven kwantiteit gekozen.
Nogmaal bedankt voor je (opbouwende) kritiek,
http://www.unspokenbeauty.nl/ Jouw online beautyadres!