Re: Graag je mening en tips

2
Of de prijzen te hoog of te laag zijn kunnen wij niet bepalen, dat moet je zelf doen.
Wij weten je inkoopsprijzen en kosten niet.

- Een webshop hoort vertrouwen en professionaliteit uit te stralen, Dat doet deze met je huidige achtergrond en header niet. het komt te speels over.
- "Meld u tevens aan voor de nieuwsbrief en betaal géén verzendkosten in de maand Januari!" dat is een dubbele zin. Krijg ik nou alleen gratis verzending als ik me aanmeld voor je nieuwsbrief of betaald niemand verzendkosten in Januari?
- Ik mis het adres, telefoonnummer, KvK nummer en BTW nummer. Sta je eigenlijk wel ingeschreven bij de KvK? De database kent geen bedrijf met de naam 'sieradenbymari'.
- Je Algemene voorwaarden zijn niet zelf geschreven maar ergens van gekopieerd.
- Je accepteert geen achteraf betalen optie zoals Onder Rembours. Een afhaalpunt (je huis) is niet voldoende.
- Je hebt een groot deel van je volgers gekocht, want het zijn allemaal bots. Waarom heb je dit gedaan?

Vat het niet verkeerd op maar ga eens wat aandacht besteden aan de bedrijfsvoering van een webwinkel. Een webwinkel is zo gemaakt, maar voor de rest heb je nergens aan gedacht. Ik verwacht niet dat je zo veel orders gaat ontvangen.

Je producten ken ik, en ik weet dat ze een lage inkoopsprijs hebben, dus een grote investering in de voorraad is in jou geval niet nodig. Steek dan wel wat extra geld in je bedrijf en het ontwerp van je shop.
Actief in webshopontwikkeling

Re: Graag je mening en tips

3
Zo even vlug een paar dingen gezien. Heb je geen KVK nummer? Ik moet echt zoeken naar adres gegevens. Kijk verder je site nog eens goed na op taal fouten.

Over je prijzen kan ik niks zeggen. Die bepaal je immers zelf mede aan de hand van je inkoopprijs en je marge.

Re: Graag je mening en tips

4
Ik sluit me bij mijn voorganger aan.

De inkoop van deze sieraden zijn vrij laag, besteed het geen wat je bespaart met je inkoop aan de layout en ontwerp van je webwinkel.

Tevens wil je echt zakelijk overkomen, lijkt het me handig om een zakelijk rekening nummer te nemen. Ik lees at ze kunnen overmaken naar je prive rekeningnummer.

Wat ik ook jammer vind, is dat je op je linkpagina, links hebt staan van concurrenten. Mij ben je dan als klant al kwijt, als ik de andere shop bekijk die daar vermeld staat.

Zet bij de ringen ook echt een diameter neer, die snorringen .. kunnen bijvoorbeeld maar echt om vingers met een max van 18 mm breed. Breder is niet te doen. Wat als nou mensen met ringmaat 18 of hoger besteld .. die zullen teleurgesteld zijn in hoe de ring er om hun vinger eruit komt te zien.

En de prijzen .. ja dat is verschillend... die Snorkettingen heb ik al voorbij zien komen in webwinkels voor 7,50 en dan hebben de klanten ook nog eens altijd gratis verzending.
Muurstickers & Sjablonen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Graag je mening en tips

5
Zoals eerder aangegeven is het inderdaad onduidelijk of je nou wel een bedrijf of als particulier handeld.
Dit lees je ook terug in je voorwaarden, de ene keer schrijf je uit je eigen naam en de andere keer uit de website naam.

Persoonlijk vind ik je logo aan de grote kant waardoor je zonder iets te zien direct al moet gaan scrollen.

Ook vind ik persoonlijk veel wit in je site, stukken zijn bewust leeg gemaakt om maar te vullen. Wellicht kan je hier wat doen met bijv. op je start pagina iets met aanbiedingen te doen oid?

Als ik kijk naar je knoppenbalk aan de bovenzijde heb ik het idee dat ik scheel ga kijken. Wellicht de achtergrond hiervan iets minder fel maken, of lettertype iets groter?
PreventieStore

Re: Graag je mening en tips

6
Dankjewel! Ik ben zelf nog particulier omdat ik eerst wil kijken of het wel zin heeft om een kvk aan te vragen. Of kun je ook gewoon je kvk opzeggen als je eigenlijk niks verkoopt?

Ik zal eens wat meer aanpassen op de website naar aanleiding van de feedback.
Waar kan ik trouwens een leuk logo laten maken? Want deze heb ik zelf gemaakt, maar die is dus niet echt mooi haha.
http://Www.sieradenbymari.nl

Re: Graag je mening en tips

7
Ben je gewoon met je shop gestart om te zien hoe het loopt of heb je je er ook echt in verdiept voor je begon? Dus een ondernemersplan gemaakt, info ingewonnen bij de belastingdient, kvk etc.

Zoals ik in je andere topic schreef mis ik ook het kvk nr, kan met moeite een adres vinden en helemaal geen telefoonnummer. Verder staan er taalfouten op je site.

Re: Graag je mening en tips

11
SieradenByMari schreef:Dankjewel! Ik ben zelf nog particulier.
Dan wordt jij niet serieus genomen door bezoekers. Ook heeft het een nadeel omdat je geen iDEAL kan accepteren. Ook niet via Payment providers.

Dus nogmaals, ga je eerst eens informatie inwinnen over ondernemen.
Actief in webshopontwikkeling

Re: [sieradenbymari.nl] Graag je mening en tips

14
http://www.wetboek-online.nl/wet/Burger ... 7/46c.html
o.a. de informatieplicht waar je aan moet voldoen, en nu dus niet doet.

Ik heb zelf niet zo veel verstand wanneer je nou bij de KvK moet staan ingeschreven en wanneer niet. Volgens mij is het zo dat, wanneer je deelneemt aan het economische verkeer, je je moet inschrijven. Op dit moment doe je dat simpelweg doordat je je voordoet als bedrijf en online verkoopt.

Aangezien ik schat dat je onder de 18 bent, heb je daar ook nog eens toestemming van je ouders voor nodig etc.

Re: [sieradenbymari.nl] Graag je mening en tips

15
RicardoV schreef:http://www.wetboek-online.nl/wet/Burger ... 7/46c.html
o.a. de informatieplicht waar je aan moet voldoen, en nu dus niet doet.

Ik heb zelf niet zo veel verstand wanneer je nou bij de KvK moet staan ingeschreven en wanneer niet. Volgens mij is het zo dat, wanneer je deelneemt aan het economische verkeer, je je moet inschrijven. Op dit moment doe je dat simpelweg doordat je je voordoet als bedrijf en online verkoopt.

Aangezien ik schat dat je onder de 18 bent, heb je daar ook nog eens toestemming van je ouders voor nodig etc.
Ik ben 26.... maar goed ik heb kvk aangevraagd en me website een beetje aangepast. Dus kwa layout is het nu beter? De zakelijke aanpassingen word dus aan gewerkt
http://Www.sieradenbymari.nl

Re: [sieradenbymari.nl] Graag je mening en tips

16
SieradenByMari schreef:
RicardoV schreef:http://www.wetboek-online.nl/wet/Burger ... 7/46c.html
o.a. de informatieplicht waar je aan moet voldoen, en nu dus niet doet.

Ik heb zelf niet zo veel verstand wanneer je nou bij de KvK moet staan ingeschreven en wanneer niet. Volgens mij is het zo dat, wanneer je deelneemt aan het economische verkeer, je je moet inschrijven. Op dit moment doe je dat simpelweg doordat je je voordoet als bedrijf en online verkoopt.

Aangezien ik schat dat je onder de 18 bent, heb je daar ook nog eens toestemming van je ouders voor nodig etc.
Ik ben 26.... maar goed ik heb kvk aangevraagd en me website een beetje aangepast. Dus kwa layout is het nu beter? De zakelijke aanpassingen word dus aan gewerkt
Mijn excuses. Kwam vooral door dat gehahaha ;)

Ik begrijp dat je er toch serieus mee aan de gang wilt gaan.
kwa layout zie ik geen veranderingen.

Mijn tips:
- Contact opnemen veranderen naar: Contact
- Contatgegevens bij contact vermelden zoals adres, tel nr.
- Klant account wijzigen naar Account en niet vooraan plakken in je navigatie maar achteraan
- je 'Snor' producten vind ik een beetje een stomme naam hebben. Kun je ze niet beter 'Moustache' noemen oid? Zo worden ze volgens mij ook overal genoemd.
- Wat meer informatieve teksten schrijven bij je product (categorieen).
- Nog steeds niet voldaan aan je informatieplicht zoals je adresgegevens in algemene voorwaarden etc.
- Aantal stuks op voorraad vermelden
- Links komt een beetje knullig over. Probeer dit weg te werken oid. Als ik als klant ga kijken bij links en ik kom seodiensten tegen weet ik niet wat ik moet denken
- Over ons pagina maken
- iDeal in orde maken wanneer mogelijk.


Voldoende om dit weekend druk mee te zijn ;) Succes.

Re: [sieradenbymari.nl] Graag je mening en tips

24
Hoi,

Ik heb nog even gekeken, en zie dat je 'betaald' nog niet hebt aangepast...?

Verder zeg je dat je al Twitter en Facebook hebt. Dat kun je veel meer benadrukken op je site. Na even zoeken zie ik nergens een link naar Facebook en alleen een klein linkje onderaan naar twitter. Ik zou zeggen, maak op je contact pagina buttons die linken naar je social media. En is het geen idee om een widget van Facebook aan de zijkant van je webshop te doen met daarin het aantal likes? Daardoor ziet het er allemaal actueler uit. (Wij zitten ook bij professional webshop, ze kunnen dit zo voor je regelen door de FB-code even te e-mailen.)

Nog een aantal dingen om over na te denken:
- tekst in de artikelpagina's onderaan plaatsen in plaats van bovenaan. Dus zodat de klant direct naar de producten gaat kijken en niet eerst een standaard zinnetje leest (bent u op zoek naar etc...)
- de click-buttons en de ring en ketting met snor zijn op dit moment nogal trendy, geloof ik. Zou je deze producten niet mooi kunnen fotograferen en deze direct op je homepage kunnen plaatsen?
- je toont de voorraad van je artikelen. Ik zie dat bijna alles op 20 staat. De klant zou hierdoor kunnen denken dat je van alles 20 inkoopt en dat je dus weinig tot geen verkopen hebt. Wellicht voorraad tonen uitzetten?

Succes!!
AUkO sjaals http://www.auko.nl

Re: [sieradenbymari.nl] Graag je mening en tips

28
*Je tweede zin op de homepage heeft al twee fouten.
* Mensen 'welkom heten' is niet noodzakelijk
* Waarom AdSense?
* De site is (te) breed
* U en je door elkaar
* PayPal en iDEAL
* Waarom 50 cent vragen voor iDEAL? Tevens zie je dat pas tijdens het afrekenen, veel te laat dus
* 'Niet goed geld terug' leidt nergens naartoe
* Geen een van de knoppen aan de bovenkant trouwens...

Succes!

Re: [sieradenbymari.nl] Graag je mening en tips

30
Ik heb Adblocker Plus aanstaan in Chrome, dus ik zag de Adsense banners niet.
Dat is echt not done in een webwinkel! Ik kan namelijk zo doorklikken naar je concurrentie.
Met andere woorden, Je maakt het me erg makkelijk om bij een andere webshop te bestellen.
Actief in webshopontwikkeling