Ik had een klant die een bestelling deed en vervolgens een berichtje stuurde dat ze wegens te weinig saldo, een week later zou betalen. Daarop volgend deed ze nog twee kleine bestellingen. Bij bestellingen onder de 25 euro betalen klanten in mijn shop een standaard verzendbedrag, dus die stond bij beide bestellingen op de rekening. De derde bestelling was via MP en we waren overeengekomen dat die gratis met de eerste bestelling mee kon.
Aan het eind van de week betaalde ze de drie bestellingen, die tegelijk weg konden. Het paste in 1 envelop. Vervolgens krijg ik een boos mailtje, dat ze het belachelijk vond dat ze twee keer verzendkosten had betaald terwijl ik het in 1 envelop had verzonden.
Hoe gaan jullie om met dit soort klachten?
Re: Meerdere bestellingen tegelijk geleverd, boze klant
2Gewoon 1 keer verzendkosten terugbetalen. Of waren de verzendkosten vanwege het gewicht zo veel hoger dat dubbele verzendkosten gerechtvaardigd zijn? In dat geval kun je dit uitleggen.
3Ik zou het niet eens gerekend hebben. Tenzij zoals Marco71 al zegt dat vanwege het gewicht de extra verzendkosten inderdaad ook zijn uitgegeven aan verzenden.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
4Gewoon 1 keer verzendkosten terug betalen. Je hebt immers ook geen kosten hoeven te maken voor een tweede verzending.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!