Voor elk van mijn producten heb ik een label met een beschrijving, deze heb ik dus allemaal opgeslagen zodat ik enkel op 1 knopje hoef te drukken wanneer er weer besteld is. Echter gebruikte ik eerst labels van 89x28mm groot, nu is dat 89x36mm.
Weet iemand of het mogelijk is om alle opgeslagen labels van 89x28mm te converteren naar het formaat van 89x36mm? Nu is er namelijk een stuk leeg op de label, tevens vraagt hij of ik wel het goede labeltype erin heb.
Re: Dymo labelwriter vraagje
2Weet niemand of dit mogelijk is? Anders moet ik alle labels op nieuw aanmaken.
3Daar is opzich wel wat voor mogelijk.
Het Dymo Label bestand is eigenlijk gewoon een XML bestand. Je kunt deze openen met de teksteditor en in de regel <PaperName>....</PaperName> het aanpassen van de 99010 die je nu gebruikt naar de 99012 die je wilt gebruiken.
Kan eventueel nog zijn dat je je tekstvak wat moet vergroten, ook dit kun je simpel aanpassen in de XML file. Ik zou zeggen pas er 1 aan in de dymo software met de hand en kijk naar de verschillen en pas deze op de andere bestanden toe...
Het Dymo Label bestand is eigenlijk gewoon een XML bestand. Je kunt deze openen met de teksteditor en in de regel <PaperName>....</PaperName> het aanpassen van de 99010 die je nu gebruikt naar de 99012 die je wilt gebruiken.
Kan eventueel nog zijn dat je je tekstvak wat moet vergroten, ook dit kun je simpel aanpassen in de XML file. Ik zou zeggen pas er 1 aan in de dymo software met de hand en kijk naar de verschillen en pas deze op de andere bestanden toe...
4Bel even met de helpdesk van Dymo, die mensen zijn super, althans dat is mijn ervaring.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.