Hallo.
Wegens prive omstandigheden bied ik hierbij mijn website erotiek groothandel aan.
Het gaat om een erotiek groothandel met een groot aantal producten zoals Speeltjes hem/haar,Kleding hem/haar, Drogisterij etc.
Momenteel heb ik 149 vaste klanten die wekelijks bestelling plaatsen voor hun eigen webwinkel/gewone winkel.
Ik heb een eigen website bouwer die voor een paar centen jaarlijks elke keer de website aanpassen aan eigen smaak en artikelen toevoegen.
Ook zit er een email adres bij met de naam info@websitenaam.nl.
Btw en kvk gaat natuurlijk op uw eigen naam net zoals ideal etc.
vraagprijs is op aanvraag..
Tevens bieden wij ook onze goedlopende webshop aan met erotiek artikelen.
De artikelen halen wij bij een grote groothandel met een goede winst.
klein voorbeeld een artikelen kost bij een andere erotiek webshop €19,95 ex verzendkosten,
Bij ons is dit artikelen €16,96 ex verzendkosten scheelt dus €3,00 euro u kunt dus nagaan dat men bij ons besteld omdat wij goedkoper zijn..
de vraagprijs voor deze website is te verkrijgen via E-mail info@erotiek-paleis.nl
Bij elke website die wij aanbieden zit een email adres,website bouwer etc etc.
M.v.g Jan
Re: Online erotiek winkel te koop
2Prachtig dat je je domeinnaam graag geheim wilt houden, en dan toch je Email-adres plaatst
, ik hoop maar dat dat een anders is dan. Is de winkel gebouwd voor de verkoop of is er omzet? Overigens zou ik even de regeltjes doornemen aangaande het aanbieden van een winkeltje.

Re: Online erotiek winkel te koop
3Bedrijfsgegevens schijnen ook geheim te zijn, als klant en mogelijke koper zou ik toch even opletten.