Beste forummers,
Als ik mezelf uit wil gaan betalen (binnekort is het voor het eerst zover), hoe zit dat dan met de premies die werkgevers moeten betalen? Ik heb een Limited (gewoon een engelse BV dus) als rechtsvorm en ben dus "in dienst" van het bedrijf als directeur zijnde. Wat voor premies e.d. moet ik dan betalen over of bovenop het bedrag wat ik mezelf uitbetaal? Bij voorbaat dank voor jullie antwoorden!
Re: Premies over inkomsten
2Ik gok dat er hier weinig mensen iets kunnen vertellen over het Britse belastingsysteem. Moet je hiervoor niet gewoon je boekhouder aanspreken?
3Lijkt me een vraag voor je boekhouder die het belastingsysteem in het land waarin je belastingplichtig bent, kent.
4De Limited is in Nederland werkzaam ingeschreven, ik betaal dus ook belasting in Nederland volgens het nederlandse systeem. De Britse belastingplichten worden ieder jaar vervuld door een advocatenkantoor dus daar heb ik geen omkijken naar. Ik ben dus benieuwd naar de regels in het Nederlandse systeem
.

- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!