Hallo,
Ik kom mij even voorstellen, Ik ben Richard en heb sinds enige tijd een webwinkel in de verkoop van Kungfu training artikelen. Heb zelf al vele jaren een kungfu school en heb gemerkt dat het krijgen van goedkope maar kwalitatieve goede training materialen in Nederland erg moeilijk is. Ben daarom begonnen met een webwinkel. Er staat nog niet zo heel veel in maar dat gaat langzaam meer worden in de aankomende tijd.
Hoop hier wat te kunnen opsteken van de ervaren web winkeliers.
Online te vinden op http://www.kungfudelivery.nl
Re: Richard stelt zich voor!
2Welkom op dit fijne forum.
Goed om te lezen dat je een produkt wil gaan verhandelen waar je een 'klik' mee heb; helpt enorm in je uitstraling en motivatie !
Goed om te lezen dat je een produkt wil gaan verhandelen waar je een 'klik' mee heb; helpt enorm in je uitstraling en motivatie !
3Welkom. Leuke site.
/// Er staat een foutje op:
Qeustions: Please send them to
info@kungfudelivery.nl
/// Er staat een foutje op:
Qeustions: Please send them to
info@kungfudelivery.nl
4Hallo.
Bedankt voor de reacties en het wijzen op een foutje op de site.
Bedankt voor de reacties en het wijzen op een foutje op de site.

- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5The delivery time of the irone dummy and the Chinese lions is:
Iron Dummy - 16 days
Chinese Lion - 16 days
If the product comes in earlier, you recieve an email from us.
Thank you for your patience. (mist een punt)
Paar foutjes in het kleine stukje dat ik heb gelezen (de foutjes staan dikgedrukt), ik vind de header op de beginpagina wel echt enorm veel te groot en heel moeilijk leesbaar. Erg leuk trouwens dat je als kungfuschool-houder een webwinkel begint in deze branche!
Iron Dummy - 16 days
Chinese Lion - 16 days
If the product comes in earlier, you recieve an email from us.
Thank you for your patience. (mist een punt)
Paar foutjes in het kleine stukje dat ik heb gelezen (de foutjes staan dikgedrukt), ik vind de header op de beginpagina wel echt enorm veel te groot en heel moeilijk leesbaar. Erg leuk trouwens dat je als kungfuschool-houder een webwinkel begint in deze branche!