Nog niet bevallen hier
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hoewel het echt wel letterlijk voor elk moment is nu. Spannend!
Ondertussen hebben we wel grondig onder de loep genomen hoe wel het nu gaan aanpakken na de bevalling.
Ik stelde reeds een auto reply in voor informatie aanvragen. Met een vriendelijk verwijzing naar onze faq en de productomschrijvingen. En dat we onze uiterste best doen om nog steeds zo spoedig mogelijk te antwoorden maar dat we ons streefdoel van binnen de 24u antwoorden tijdelijk niet kunnen waarmaken. Nu kopieer en knip ik vaker uit onze faq, waar ik vroeger echt persoonlijk antwoordde.
We vermelden er ook nog eens duidelijk bij dat geplaatste bestellingen worden verwerkt zoals altijd maar dat er nu met de nakende geboorte mogelijk enkele dagen vertraging kunnen bij komen.
Gelukkig zit ik zelf in de geboorte sector en heb ik zo goed als alleen zwangere dames als klant die daar alle begrip voor hebben
Bovendien is een levertermijn van 4 weken voor sommige gepersonaliseerde artikelen de norm, ook bij onze collega's. Hoewel we er steeds naar streven sneller af te leveren, maar voor deze tijd ga ik me er niet schuldig om voelen als sneller niet lukt.
Na de bevalling gaat mijn man de praktische kant volledig overnemen waar mogelijk. En probeer ik de administratie zo goed mogelijk bij te houden. Maar de eerste week na de geboorte nemen we 'jaarlijks verlof' eerder geplaatste bestellingen werken we wel nog af natuurlijk.
Het gaat ons vast lukken zo.
Ik heb al heel wat meer rust sinds die auto reply, en de verkoop is er zeker niet minder door.