Re: Onafhankelijke klantenreviews
62Ik heb daarnet Kiyoh verwijderd van mijn website.
Mensen nemen helaas de moeite niet om die beoordeling in te vullen.
Mensen nemen helaas de moeite niet om die beoordeling in te vullen.
Re: Onafhankelijke klantenreviews
63Beste leden,
Misschien een rare vraag, maar toch ben ik benieuwd.
Ik ben al ruim 1.5 jaar klant bij klantenvertellen, alleen vind ik het bedrag erg hoog wat ik jaarlijks betaald (350 ex). Kan iemand bij het verschil aangeven tussen klantenvertellen en Kiyoh?
Ik zie namelijk een bedrag van 8.90 per maand langskomen, terwijl ik nu ruim 3.5 x zoveel betaald per maand. Het is overigens hetzelfde bedrijf? Waar zit nu het verschil....?
Alvast bedankt.
Gr. Mark
Misschien een rare vraag, maar toch ben ik benieuwd.
Ik ben al ruim 1.5 jaar klant bij klantenvertellen, alleen vind ik het bedrag erg hoog wat ik jaarlijks betaald (350 ex). Kan iemand bij het verschil aangeven tussen klantenvertellen en Kiyoh?
Ik zie namelijk een bedrag van 8.90 per maand langskomen, terwijl ik nu ruim 3.5 x zoveel betaald per maand. Het is overigens hetzelfde bedrijf? Waar zit nu het verschil....?
Alvast bedankt.
Gr. Mark
Re: Onafhankelijke klantenreviews
64Zojuist dit hele bericht gelezen. Van de eerste post, tot de laatste.
Zelf was ik ook al lid van Kiyoh, toen je nog wel meer dan 20 per maand mocht uitnodigen. Ik was erg blij met het aanbod van 8,90. In eerste instantie had ik een gratis account om het te proberen. Waar het dus ook voor bedoelt is. Het is mij bevallen, dus ben ik gaan betalen.
Het is inderdaad een zeer markt conform tarief. Oftewel, een schijntje in vergelijking tot concurrenten die hetzelfde bieden.
Het gebeurt ook wel eens, dat er 'valse' reviews geplaatst worden. Of dingen als iemand die een product toch maar niet wilt en gepikeerd is, dat hij dan de verzendkosten voor de retour zending zelf moet betalen. Hoppa meteen een negatieve beoordeling.
Feitelijk hebben de valse beoordelingen en het laatste voorbeeld helemaal geen aankoop gedaan. Bij het laatste is de aankoop ongedaan gemaakt. Dan wilt de consument als trap na nog even een slechte beoordeling plaatsen.
Kiyoh heeft hier in onze ervaring altijd uitstekend adequaat op gereageerd. Dat kost ook tijd!
Wij hebben nu betaald Kiyoh ongeveer een half jaar en zijn zeer tevreden! (ruim 400 beoordelingen in die tijd)
Zelf was ik ook al lid van Kiyoh, toen je nog wel meer dan 20 per maand mocht uitnodigen. Ik was erg blij met het aanbod van 8,90. In eerste instantie had ik een gratis account om het te proberen. Waar het dus ook voor bedoelt is. Het is mij bevallen, dus ben ik gaan betalen.
Het is inderdaad een zeer markt conform tarief. Oftewel, een schijntje in vergelijking tot concurrenten die hetzelfde bieden.
Het gebeurt ook wel eens, dat er 'valse' reviews geplaatst worden. Of dingen als iemand die een product toch maar niet wilt en gepikeerd is, dat hij dan de verzendkosten voor de retour zending zelf moet betalen. Hoppa meteen een negatieve beoordeling.
Feitelijk hebben de valse beoordelingen en het laatste voorbeeld helemaal geen aankoop gedaan. Bij het laatste is de aankoop ongedaan gemaakt. Dan wilt de consument als trap na nog even een slechte beoordeling plaatsen.
Kiyoh heeft hier in onze ervaring altijd uitstekend adequaat op gereageerd. Dat kost ook tijd!
Wij hebben nu betaald Kiyoh ongeveer een half jaar en zijn zeer tevreden! (ruim 400 beoordelingen in die tijd)
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: Onafhankelijke klantenreviews
65Binnenkort ook maar langzamerhand overstappen naar Kiyoh.
Zijn veel goedkoper en bieden veel uitgebreidere functies en betere landingspagina imo.
Bij feedback company betaal je voor 150 reviews hetzelfde als wat bij Kiyoh je voor 500 reviews hebt.
Zijn veel goedkoper en bieden veel uitgebreidere functies en betere landingspagina imo.
Bij feedback company betaal je voor 150 reviews hetzelfde als wat bij Kiyoh je voor 500 reviews hebt.
Re: Onafhankelijke klantenreviews
66Welke van die 2 zou je gebruiken als je moet kiezen tussen hun gratis versies?
Re: Onafhankelijke klantenreviews
67Bij kiyoh kun je gratis volgens mij geen uitnodigingen sturen, kijk maar bij hun tarieven. Dus dan zou je de andere moeten nemen, kun je volgens mij 30 gratis per maand ofzo.veke schreef:Welke van die 2 zou je gebruiken als je moet kiezen tussen hun gratis versies?
Re: Onafhankelijke klantenreviews
68Is het niet mogelijk om je klanten via je webshop programma uit te nodigen voor een beoordeling?
Dan kun je gebruik blijven maken van Kiyoh.
Dan kun je gebruik blijven maken van Kiyoh.
Re: Onafhankelijke klantenreviews
70Je kan ze mailen met een linkje naar de kiyoh pagina volgens mij ja. Dan kunnen ze daar zelf op beoordeling schrijven klikken.
Re: Onafhankelijke klantenreviews
71Heeft iemand misschien enig idee wat er met de website Shobs is gebeurd?
Ik verzamelde daar mijn klantenreviews en ineens is heel de website weg!
Ben nu sinds gisteren overgestapt naar een gastenboek.
Ik verzamelde daar mijn klantenreviews en ineens is heel de website weg!
Ben nu sinds gisteren overgestapt naar een gastenboek.
Re: Onafhankelijke klantenreviews
73ik heb net gekeken en ik denk het wel ... zie niets meer over een gratis account inderdaad.
Re: Onafhankelijke klantenreviews
74Kan iemand onderstaande verhelderen?
Eind december via kiyoh een contract afgesloten voor 1 jaar. Met het pro plus pakket. Volgens mij was dat destijds 500 uitnodigingen per maand.
Nu zie ik dat het pro plus pakket 150 uitnodigingen betreft.
Kan iemand dit bevestigen? Dat er destijds voor 15 euro per maand, 500 uitnodigingen per maand mogelijk waren?
Daarnaast wordt dit contract stilzwijgend verlengd. Hebben zij het recht om na 1 jaar mijn maandelijkse uitnodigingen van 500 naar 150 te brengen wanneer het contract stilzwijgend verlengd wordt zonder dat zij mij van deze wijziging op de hoogte brengen?
Eind december via kiyoh een contract afgesloten voor 1 jaar. Met het pro plus pakket. Volgens mij was dat destijds 500 uitnodigingen per maand.
Nu zie ik dat het pro plus pakket 150 uitnodigingen betreft.
Kan iemand dit bevestigen? Dat er destijds voor 15 euro per maand, 500 uitnodigingen per maand mogelijk waren?
Daarnaast wordt dit contract stilzwijgend verlengd. Hebben zij het recht om na 1 jaar mijn maandelijkse uitnodigingen van 500 naar 150 te brengen wanneer het contract stilzwijgend verlengd wordt zonder dat zij mij van deze wijziging op de hoogte brengen?
Re: Onafhankelijke klantenreviews
75Kiyoh heeft nog niet zo lang geleden het een en ander in de pakketten aangepast. Weet niet precies hoe dit zit met de uitnodigingen e.d. Zou de vraag neerleggen bij Kiyoh zelf.RicardoV schreef:Kan iemand onderstaande verhelderen?
Eind december via kiyoh een contract afgesloten voor 1 jaar. Met het pro plus pakket. Volgens mij was dat destijds 500 uitnodigingen per maand.
Nu zie ik dat het pro plus pakket 150 uitnodigingen betreft.
Kan iemand dit bevestigen? Dat er destijds voor 15 euro per maand, 500 uitnodigingen per maand mogelijk waren?
Daarnaast wordt dit contract stilzwijgend verlengd. Hebben zij het recht om na 1 jaar mijn maandelijkse uitnodigingen van 500 naar 150 te brengen wanneer het contract stilzwijgend verlengd wordt zonder dat zij mij van deze wijziging op de hoogte brengen?
Re: Onafhankelijke klantenreviews
76Was ik ook van plan uiteraard. Hoop beevstiging te krijgen echter dat het er 500 destijds waren tegenover de 150 nu.Ilonajoy schreef:Kiyoh heeft nog niet zo lang geleden het een en ander in de pakketten aangepast. Weet niet precies hoe dit zit met de uitnodigingen e.d. Zou de vraag neerleggen bij Kiyoh zelf.RicardoV schreef:Kan iemand onderstaande verhelderen?
Eind december via kiyoh een contract afgesloten voor 1 jaar. Met het pro plus pakket. Volgens mij was dat destijds 500 uitnodigingen per maand.
Nu zie ik dat het pro plus pakket 150 uitnodigingen betreft.
Kan iemand dit bevestigen? Dat er destijds voor 15 euro per maand, 500 uitnodigingen per maand mogelijk waren?
Daarnaast wordt dit contract stilzwijgend verlengd. Hebben zij het recht om na 1 jaar mijn maandelijkse uitnodigingen van 500 naar 150 te brengen wanneer het contract stilzwijgend verlengd wordt zonder dat zij mij van deze wijziging op de hoogte brengen?
Dze gegevens zijn namelijk nergens terug te vinden. Behalve dat ik wat conversaties heb in mijn mailbox waar er over 500 reviews werd gesproken bij 15 euro pmaand.
Re: Onafhankelijke klantenreviews
77Ik kan me inderdaad ook herinneren dat het er 500 per maand waren. En zie nu ook inderdaad dat het er maar 150 zijn ....
Hmmm
Ik heb vorig jaar ook een contract gedaan van een jaar ... neem aan dat ze dat niet zo maar
kunnen wijzigen.
Wat ik tevens ook raar vind is dat als ik normaal klanten een uitnodiging stuur ik te zien krijg hoeveel ik er nog kan versturen ... nu is dat helemaal niet zichtbaar....
Hmmm
Ik heb vorig jaar ook een contract gedaan van een jaar ... neem aan dat ze dat niet zo maar
kunnen wijzigen.
Wat ik tevens ook raar vind is dat als ik normaal klanten een uitnodiging stuur ik te zien krijg hoeveel ik er nog kan versturen ... nu is dat helemaal niet zichtbaar....
Re: Onafhankelijke klantenreviews
78Inderdaad.. Nu zie je alleen 'je hebt deze maand al xxx uitnodigingen verstuurd'.TiaID schreef:Ik kan me inderdaad ook herinneren dat het er 500 per maand waren. En zie nu ook inderdaad dat het er maar 150 zijn ....
Hmmm
Ik heb vorig jaar ook een contract gedaan van een jaar ... neem aan dat ze dat niet zo maar
kunnen wijzigen.
Wat ik tevens ook raar vind is dat als ik normaal klanten een uitnodiging stuur ik te zien krijg hoeveel ik er nog kan versturen ... nu is dat helemaal niet zichtbaar....
'Wanneer je boven je limiet komt nemen we contact met je op voor een uitgebreider pakket'.
Beetje geheimzinnig gedoe daar allemaal :s
Re: Onafhankelijke klantenreviews
79Heeft iemand al gebruik gemaakt van de Kiyoh reviews i.c.m. rich snippets? Zodat de beoordeling van je webshop ook te zien is bij de organische zoekresultaten?
Zo ja, is dit erg moeilijk te implementeren?
Zo ja, is dit erg moeilijk te implementeren?
Re: Onafhankelijke klantenreviews
80Nee is niet moeilijk,
Via een XLM koppeling kun je de gemiddelde score en aantal beoordeling uitlezen en deze in een snippet plakken.
Via een XLM koppeling kun je de gemiddelde score en aantal beoordeling uitlezen en deze in een snippet plakken.
Online verhuurder van: Beamers, Polaroid camera's en meer.
Re: Onafhankelijke klantenreviews
81Ik bedoelde de eigenlijk meer de snippet in de website te integreren.inetverhuurshop schreef:Nee is niet moeilijk,
Via een XLM koppeling kun je de gemiddelde score en aantal beoordeling uitlezen en deze in een snippet plakken.
ik heb eens gegoogled maar vindt niet echt een duidelijke uitleg
Re: Onafhankelijke klantenreviews
82Misschien een beetje offtopic, maar misschien ook niet. als dit zo is, hoor ik het graag. Dit onderdeel is redelijk nieuw voor mij dus schiet me niet af als ik wat stoms vraag.
Reviews wil ik ook nog serieuzer op gaan pakken, momenteel gebeurd dat in de webshop zelf. Op de verzendbevestiging geven we dit vrijblijvend aan en soms komen er reviews binnen. Ratings is een punt op de agenda.
Uiteraard geeft een onafhankelijke aanbieder nog meer vertrouwen maar ben ik ook bang voor de langere termijn om deze informatie extern te hebben staan. Dat je ervoor betaald is zeker te verklaren, maar indirect investeer je ook in een hele waardevolle base waar je wel meteen van afhankelijk bent. Als de desbetreffende aanbieder ermee stopt, of data verliest, wat dan? Google gaat dit onder andere ook meenemen in de rating en dat kan ook hier een grote impact in hebben. Dan erbij, hoe meer reviews je hebt, hoe lastiger de overstap is naar een andere partij.
De mogelijkheden (los van het vertrouwen en de kwaliteit hiervan) van de eigen webshop optie's zijn wat dat aangaat veiliger lijkt mij?
Reviews wil ik ook nog serieuzer op gaan pakken, momenteel gebeurd dat in de webshop zelf. Op de verzendbevestiging geven we dit vrijblijvend aan en soms komen er reviews binnen. Ratings is een punt op de agenda.
Uiteraard geeft een onafhankelijke aanbieder nog meer vertrouwen maar ben ik ook bang voor de langere termijn om deze informatie extern te hebben staan. Dat je ervoor betaald is zeker te verklaren, maar indirect investeer je ook in een hele waardevolle base waar je wel meteen van afhankelijk bent. Als de desbetreffende aanbieder ermee stopt, of data verliest, wat dan? Google gaat dit onder andere ook meenemen in de rating en dat kan ook hier een grote impact in hebben. Dan erbij, hoe meer reviews je hebt, hoe lastiger de overstap is naar een andere partij.
De mogelijkheden (los van het vertrouwen en de kwaliteit hiervan) van de eigen webshop optie's zijn wat dat aangaat veiliger lijkt mij?
De mooiste Leren babyslofjes van BabySteps in de meest unieke collecties vanaf 2012.
Re: Onafhankelijke klantenreviews
83bron: http://support.google.com/webmasters/bi ... wer=172705Maverickje schreef: Ik bedoelde de eigenlijk meer de snippet in de website te integreren.ik heb eens gegoogled maar vindt niet echt een duidelijke uitleg
Ik gebruik zelf de onderstaande code:
Code: Selecteer alles
<span itemscope itemtype="http://data-vocabulary.org/Review-aggregate">
<span itemprop="itemreviewed">BEDRIJFSNAAM</span> - recensie
<span itemprop="rating" itemscope itemtype="http://data-vocabulary.org/Rating">
Gem. beoordeling:
<span itemprop="average">GEMIDDELDE SCORE</span>
<meta itemprop="best" content="10"/>
<meta itemprop="worst" content="1"/>
</span>
<span itemprop="count">AANTAL REVIEWS</span> recensies
</span>
Code: Selecteer alles
https://www.kiyoh.nl/xml/recent_company_reviews.xml?connectorcode=c2d9af7af5dbf080264&company_id=JOUWID
Het enige voordeel vd code is dat Google sterretjes plaatst bij je adwords advertentie(s).
Je kunt de code overal plaatsen, in de footer, in de tekst van bv je homepage of in het menu.
Online verhuurder van: Beamers, Polaroid camera's en meer.
Re: Onafhankelijke klantenreviews
84Ik gebruik zelf een extensie in Magento welke mensen na 1 week een mailtje stuurt met de vraag hoe de bestelling is bevallen en of ze een recensie willen plaatsen. Stuur hier een link per product mee, voor een product recensie op m'n webshop. Goed voor user content bij het product (neem dit dan mee ook voor de Rich Snippets in google op productbasis). En een link naar m'n webshop op Kieskeurig, Vergelijk en Beslist.nl. Deze worden door Google ook meegenomen in de waardering.
Voordeel hiervan is dat je binnen een week ook mensen kunt uitsluiten voor een review. Komt nog wel eens voor dat het pakket vertraagd is of dan mensen niet tevreden zijn, dan haal ik ze uit de mailing.
Voordeel hiervan is dat je binnen een week ook mensen kunt uitsluiten voor een review. Komt nog wel eens voor dat het pakket vertraagd is of dan mensen niet tevreden zijn, dan haal ik ze uit de mailing.
Re: Onafhankelijke klantenreviews
85Ik ben bezig om Yotpo te testen, met een plugin in mijn webshop.
Heb 'm nog niet 'live' draaien, dus kan er nog niet al te veel over vertellen, maar ik laat het weten als ik ervaringen heb!
Heb 'm nog niet 'live' draaien, dus kan er nog niet al te veel over vertellen, maar ik laat het weten als ik ervaringen heb!
Re: Onafhankelijke klantenreviews
86Zelf ben ik werkzaam voor Stichting WebwinkelKeur (http://www.webwinkelkeur.nl). We combineren een klantervaringssysteem met een webwinkel keurmerk. Het ervaringen gedeelte is minder uitgebreid dan bijvoorbeeld KiYoh, maar voor veel webwinkels afdoende. Wellicht een goede oplossing voor veel webwinkels?
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
Re: Onafhankelijke klantenreviews
87Bedankt inetverhuurshop!
Moet ik beide codes in bijv mijn footer zetten?
Moet ik beide codes in bijv mijn footer zetten?
Re: Onafhankelijke klantenreviews
88Ik zal je wel een PB sturen met mijn eigen code, je kunt 'code' die bijvoorbeeld de tekst genereert:
"Pietjes webshop is beoordeeld met een X,X uit XXX beoordelingen" plaatsen in je footer. Maar kan ook in je algemene tekst.
Mbv Rich snippets vertel je tegen google wat ze met die data kunnen doen.
Voor verwerking van beoordelingen in Adwords heb je wel minimaal 30 beoordelingen nodig. Zit ook nog wat vertraging in het verwerken vd data; volgens Google heb ik nml 113 terwijl ik er 141 heb.
"Pietjes webshop is beoordeeld met een X,X uit XXX beoordelingen" plaatsen in je footer. Maar kan ook in je algemene tekst.
Mbv Rich snippets vertel je tegen google wat ze met die data kunnen doen.
Voor verwerking van beoordelingen in Adwords heb je wel minimaal 30 beoordelingen nodig. Zit ook nog wat vertraging in het verwerken vd data; volgens Google heb ik nml 113 terwijl ik er 141 heb.
Online verhuurder van: Beamers, Polaroid camera's en meer.
Re: Onafhankelijke klantenreviews
89Dat verschil kan groter hoor..! Volgens google heb ik 310 beoordelingen. Ik heb er 805
Re: Onafhankelijke klantenreviews
90Altijd baas boven baas
Online verhuurder van: Beamers, Polaroid camera's en meer.