Ik ben opzoek naar een productiebedrijf waar ik mijn eigen sieraden kan laten ontwerpen. Het liefst natuurlijk met contacten in het buitenland, waardoor de prijzen laag kunnen blijven.
U kunt contact opnemen met info@sieradenbymari.nl of een prive bericht sturen!
Re: productiebedrijf
2Ik snap het even niet, Ben je nou op zoek naar een bedrijf die je producten fabriceert of zoek een ontwerper voor je sieraden? China is nog altijd erg goedkoop qua productie en arbeidslonen, dus ik zou in die richtingen gaan zoeken. Om tot een goede overeenkomst te komen is het wel aan te raden om zelf langs te gaan in China. Een ticket kost al gauw 700 euro, maar het is echt aan te raden om zelf daar een kijkje te nemen.SieradenByMari schreef:Ik ben opzoek naar een productiebedrijf waar ik mijn eigen sieraden kan laten ontwerpen. Het liefst natuurlijk met contacten in het buitenland, waardoor de prijzen laag kunnen blijven.
Actief in webshopontwikkeling
Re: productiebedrijf
3Om te fabriceren, ontwerpen maak ik zelf.
Ik kan alleen niet zomaar naar china inverband met mijn andere werk. Misschien een zomervakantie boeken dan
Ik kan alleen niet zomaar naar china inverband met mijn andere werk. Misschien een zomervakantie boeken dan
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.