Hallo Allemaal!
Mijn naam is Mark, ik ben 36 jaar oud en ben bezig om een webshop op te starten voor mijn vrouw Saskia. Omdat er nog veel te regelen valt zoals het vullen van de shop en administratie is de shop nog niet online.
Het idee achter de shop is het aanbieden van leuke cadeaus, met daarbij nog een leuke gepersonaliseerde service voor de klanten welke bijvoorbeeld een cadeau willen sturen aan een jarige. Het assortiment zal dan ook bestaan uit populaire producten (speelgoed, gadgets en andere "unieke" hebbedingetjes).
De webwinkel zal eerste tijd gaan draaien op een MijnWebwinkel account, en mischien in de toekomst iets custom made, voor de rest maak ik gebruik van het SiSow betalings platform en PostNL Checkout voor de verzending.
We hebben er zin in!
Groet,
Mark
TwinkelShop.nl
Re: TwinkelShop meld zich aan!
2Dag Mark, welkom op dit fijne forum.
je kiest wel een markt waar al meer aanbieders zijn denk ik
je kiest wel een markt waar al meer aanbieders zijn denk ik

3Dank u!
Ja het is moeilijk om jezelf te onderscheiden tegenwoordig.
Naar mijn mening moet je het tegenwoordig hebben van de service en de persoonlijke touch, dat is tenminste buiten een goede prijs wat ik zelf ook wens van een webwinkel
Ja het is moeilijk om jezelf te onderscheiden tegenwoordig.
Naar mijn mening moet je het tegenwoordig hebben van de service en de persoonlijke touch, dat is tenminste buiten een goede prijs wat ik zelf ook wens van een webwinkel

Mark
TwinkelShop.nl
TwinkelShop.nl
4Denk dat de focus van je shop ook moet zijn de nadruk leggen op die punten. Probeer dat dus ook heel duidelijk te communiceren in je website. Zowel in de tekst als grafisch.
Succes en welkom!
Succes en welkom!
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!