Voeg nu gratis 5 van uw producten toe op kekkekado.nl

1
Wil je meer bezoekers op je site generen?
Wil je je omzetcijfer verhogen?

Dit kan als je meedoet met een GRATIS pilot, van Kekkekado.nl

Wij willen graag iets doen voor (de kleinere) webshops. Deze sites, die veelal leuke en originele artikelen verkopen, zijn vaak minder goed zichtbaar op Google, en worden dus minder vaak bezocht.

Kekkekado.nl geeft je de mogelijkheid 5 van je (kado)producten GRATIS op de site te plaatsen.
De doelstelling is om dan in Google omhoog te klimmen, waardoor je producten dus beter zichtbaar worden.

Ik hoop inmiddels je interesse te hebben gewekt! Zo ja, stuur mij dan een bericht info[at]kekkekado.nl

Ik zal je vervolgens de link van je backoffice op Kekkekkado.nl sturen met een gebruikersnaam (jou emailadres) en een wachtwoord.
Ook stuur ik dan een kleine handleiding om het een en ander te verduidelijken.

Wellicht ken je nog andere webshops die aan deze pilot willen meedoen, zegt het voort!

Ik zou zeggen: “Wellicht het proberen waard, niets te verliezen, toch?”

Met vriendelijke groet,
Frederik

Kekkekado.nl
Verkoop je een leuk product? Meld je hier aan als webshop en plaats 5 producten gratis!
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!