Re: modelbouwvenlo.nl | graag commentaar!

2
Alleereerst moet ik zeggen dat ik het leuk vind dat je zo gedreven bent om op deze leeftijd al een onderneming te beginnen. Je voorstel kopje op site is leuk en laat goed zien wie je bent. Dat is altijd prettig.

Hier wat puntjes:

Er valt een ding voor mij op: je biedt achteraf betalen aan? Hoe ga je dit regelen met een kredietcheck e.d? Ga je op de goed vertrouwen bestellingen versturen?

De betaallogo's/afbeeldingen zijn vrij onduidelijk en wazig.

Jammer dat je in de header geen treintjes hebt verwerkt. Dat laat direct zien wat je verkoopt.

De categorie 'ons doel' staat naar mijn idee niet op de goede plek tussen de producten.

Voorlopig even genoeg denk ik, aangezien de shop nog niet geheel is gevuld en nog niet af is.

3
Ik sluit me hierboven helemaal aan.

Wat me opviel overigens > Betaalmethodes "ideal etc..." Daarboven "binnenkort iDeal". Dit kan verwarrend zijn als je webshop echt gaat draaien (tenzij je dan wel iDeal hebt).

En misschien een tipje;
Als je je in gaat schrijven bij de KvK moet je (vaak = bijna altijd) omzetbelasting gaan betalen over de producten. Dit hoeft niet bij tweedehands artikelen omdat hier al eens belasting over betaald is ;). Monaymaking!

Succes!

Groeten,

Frits
http://www.elecs.nl
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

4
Bedankt voor het commentaar,

Zoals ik schreef is de winkel nog niet online, tegen die tijd is het inderdaad de bedoeling dat Ideal en voor achteraf betalen Afterpay actief zijn. voor het werken met Ideal heb ik echter een zakelijke rekening nodig en die aanvraag loopt op dit moment.

Wat betreft de BTW, bij de eerste paar geplaatste producten heb ik deze inderdaad ook op 0% gezet, echter ben ik dat daarna vergeten.

Over de header ben ik nog niet helemaal tevreden en deze zal dan ook waarschijnlijk nog aangepast gaan worden. De onduidelijke pictogrammen bij de betaalmethodes kan ik helaas niets aan doen, SEOshop biedt hier geen mogelijkheden voor. (wellicht wel via HTML aanpassingen maar daar moet ik een duurder pakket voor kopen)

We blijven er aan werken hè!

mvg, Luuk
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Wat mij als eerste opviel dat je website nog geen rust uitstraalt.
Hier kun je wat aan doen door dubbele pagina's te verwijderen.
- Rechtsbovenin staat 'Over ons'. Rechts midden staat het kopje klantenservice met daaronder 'Wie zijn wij?' en onderaan de pagina staat nog eens 'Wie zijn wij?

Ik zou het kopje tegoedbonnen onderaan de pagina zetten of weghalen. Je producten zijn meer van belang dat de bonnen. Misschien kun je iets doen met kortingcodes? Dan hoef je geen bonnen uit te delen maar kan de klant een code invoeren bij het betalen.

Je bent al goed op weg maar kijk ook eens bij vergelijkbare bedrijven.

Groet Sybren
http://www.posterwand.com