Mee eens hierboven.
Ik zag dat "Twelve south" hoesje en het duurde even voordat ik het vond. Was ik niet van plan feedback te geven was ik al afgehaakt.
Ik kijk zelf (en zie in mijn webshop stats) dat mensen 30% eerst naar bedrijfsinformatie/garantie en retourneren gaan. Ik kan deze voorwaarden niet direct bij je terug vinden. Wel de aanvraag (waar nog wat engelstalige dingen instaan).
Zijn je Apple artikelen echte Apple artikelen of replica's/namaak? (replica is naproductie / namaak is een (vaak slechte) kopie)
Je coockie beleid "door op deze site te kijken gaan wij er vanuit dat u akkoord gaat." Dit is verboden

. Mensen moeten een keuze hebben. Weigeren ze? Jammer voor je stats, maar mensen neuzen wel gerust op je webshop verder. Lezen ze dit dan haken ze af als ze dit niet willen.
To the point ik zou;
- duidelijke garantie / retour voorwaarden of procedures schrijven.
- Categorieën aanmaken (iPhone / samsung / ipad etc...)
- Coockie beleid aanpassen
Groeten!
Frits
http://www.elecs.nl
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.