Goedemiddag allen! Ik heb mij recent aangemeld op dit forum en zojuist elders mijn eerste bericht geplaatst. Ik heb dit forum ontdekt na de geweldige presentatie van Wouter Hol op de Webwinkel Vakdagen, omdat ik al een tijdje een webwinkel/e-commerce concept in gedachten heb..
Ik ben eind oktober vorig jaar afgestudeerd aan een commerciële opleiding aan het HBO en sindsdien werkzoekend als internetmarketeer. Aangezien het tegenwoordig vrij lastig is een geschikte baan te vinden, zit ik er tevens aan te denken een webwinkel te beginnen (op dit momenteel verdien ik redelijk bij met verkopen op Marktplaats). Ik heb al 10 jaar een eigen website, dus enige ervaring met css/html/javascript,php, CMS, Photoshop, Google Analytics en AdWords, etc, etc heb ik al.
Op beide gebieden (internetmarketing / webwinkel starten) hoop ik hier leuke discussies te kunnen volgen en als ik iets nuttigs in te brengen heb, zal ik dat zeker niet laten!
Re: Even voorstellen..
2Welkom, wat verkoop je via Marktplaats al ik vragen mag? En wil je daarin ook verder met een webwinkel?
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m