Re: Graag Jullie mening over mijn webshop van VF ZWEMBADEN B

4
Als ik een zeil van € 12 bestel en dat voor € 10 naar Nederland laat verzenden, kost me dat in totaal € 22, alleen klopt de berekening in je winkelwagentje niet:
Winterzeil zwembad € 12,00
Verzending € 10,00
BTW bedrag (21%) € 12,08
Excl. BTW € 9,92
TOTAAL TE BETALEN € 22,00
Ik moest ook wel het winkelwagentje gebruiken om de verzendkosten te achterhalen: die worden nergens anders vermeld. Hetzelfde geldt voor informatie over retourneren, garantie, enzovoort; ook die ontbreekt.
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Graag Jullie mening over mijn webshop van VF ZWEMBADEN B

5
De garantievoorwaarden > Garantiebepalingen volgens de wet van 21 september 2004

Ik ben bang dat dezen inmiddels wel eens veranderd zijn.
De garantie op elektrische apparatuur is maximum 2 jaar. Goederen dewelke binnengebracht worden onder de garantieperiode dienen steeds in de originele verpakking aangeboden te worden.
Volgens mij staat er iets in de wet als;

Het product moet binnen x dagen aangeboden en indien redelijker wijs mogelijk in originele verpakking.

Volgens mij mag je dit niet verplicht stellen voor de garantie. Dit mag je wel verplicht stellen voor het zichttermijn/herroepingstermijn (het product is dan nog nieuw toch? Dan mag je verwachten dat ze de verpakking nog hebben.)

Zo kwam ik nog enkele tegen.

En inderdaad, verzendkosten, retoursprocedure, garantievoorwaarden

Nog even lekker schrijven dus ;)

Groetjes!
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: Graag Jullie mening over mijn webshop van VF ZWEMBADEN B

6
Peer schreef:Mooie site, ik krijg direct zin in de zomer.

Van het winkelmandje zou ik toch een duidelijkere button maken met het woord "Bestel" of iets dergelijks. Het winkelmandje is best mooi maar je kunt niet simpel en duidelijk genoeg zijn wanneer jhet gaat om de bestel button.
Goede Tip , dit zal weldra aangepast worden .

Alvast bedankt,

MVg, Filip

Re: Graag Jullie mening over mijn webshop van VF ZWEMBADEN B

7
Elecs schreef:De garantievoorwaarden > Garantiebepalingen volgens de wet van 21 september 2004

Ik ben bang dat dezen inmiddels wel eens veranderd zijn.
De garantie op elektrische apparatuur is maximum 2 jaar. Goederen dewelke binnengebracht worden onder de garantieperiode dienen steeds in de originele verpakking aangeboden te worden.
Volgens mij staat er iets in de wet als;

Het product moet binnen x dagen aangeboden en indien redelijker wijs mogelijk in originele verpakking.

Volgens mij mag je dit niet verplicht stellen voor de garantie. Dit mag je wel verplicht stellen voor het zichttermijn/herroepingstermijn (het product is dan nog nieuw toch? Dan mag je verwachten dat ze de verpakking nog hebben.)

Zo kwam ik nog enkele tegen.

En inderdaad, verzendkosten, retoursprocedure, garantievoorwaarden

Nog even lekker schrijven dus ;)

Groetjes!
Dank U wel voor de goede Tips , hier gaan we mee aan de slag !

Mvg,

Filip

Re: Graag Jullie mening over mijn webshop van VF ZWEMBADEN B

8
Ewout schreef:
Peer schreef:Van het winkelmandje zou ik toch een duidelijkere button maken met het woord "Bestel" of iets dergelijks. Het winkelmandje is best mooi maar je kunt niet simpel en duidelijk genoeg zijn wanneer jhet gaat om de bestel button.
+1
Dank U voor de nuttige opmerking , dit wordt deze week nog aangepast :D

Mvg,

Filip