Voorstellen: Jamie van Gefeliciteerdmetje.nl

1
Beste mensen,

Mijn naam is jamie drost, ik woon in purmerend ben 20 jaar oud. ik ben zojuist net gestart met mijn webshop vanaf 5 maart http://www.Gefeliciteerdmetje.nl Het is een webwinkel waar mensen een sammen gestelde pakket van veiligheid op de weg kunnen koopen met leuke exstra dingen er bij wat het je gevoel geeft dat je geslaagd bent voor je auto,motor,vaarbewijs rijbewijs.

Omdat ik net online ben een paar dagen wil ik graag reacties over de website niet zo zeer of ie mooi is maar misschien wat kan er beter en wat vinden jullie van de prijs € 24,75 ?

Zelf ben ik net begonnen met reclame maken en een marketingplan opstellen.

Met vriendelijke groet,
Jamie

Re: Voorstellen: Jamie van Gefeliciteerdmetje.nl

4
Categorie teksten kloppen niet helemaal.

Als ik op rijbewijs klik verwacht ik cadeau's voor het halen van een rijbewijs. Niet die van een vaarbewijs of motorbewijs.
Dus daar zou ik er nog 2 onder zetten zoals hierboven genoemd.

Afbeeldingen zijn misleidend. Zo staat er bestel direct op een afbeelding, klik ik er op dan wordt de afbeelding vergroot en het product niet in mijn winkelmandje gestopt. De daadwerkelijke bestelknop is té smal en niet te zien.

Wat moet ik met een gevarendriehoek als ik een vaarbewijs heb gehaald? Werkt dat op het water ook dat je een gevarendriehoek 50 meter voor je auto zet? Dat lijkt me niet erg handig.

Volgens mij zijn vaarbewijzen voor de welvarende doelgroepen. Als ik dan dit setje tegenkom vind ik dat niet bij de doelgroep passen.

De andere twee pakketten vind ik daarentegen wel goed qua inhoud.

Gefeliciteerdmetje@mail.com
Dat moet natuurlijk klantenservice@gefeliciteerdmetje.nl zijn of mail@g... of info@g..

Wist u dat?
Wist je dat...?
Wat is het nou, tutoyeren of vousvoyeren.

Verder prima omgegaan met de beperkte mogelijkheden van mijnwebwinkel.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Voorstellen: Jamie van Gefeliciteerdmetje.nl

5
Heel erg bedankt van je tijd op dit te type.

U heeft u gelijk ik heb het gisteren meteen aangepast.
Alleen bestel direct doet het nog niet zo goed...

Zal vanavond meteen een andere mail doen. Over de gevarendriehoek bij de boot dat heb ik er bij gedaan want je hebt ook boottrailers en als je pech heb op de weg heb je het ook nodig.

Met vriendelijke groet
Jamie,