Webwinkel Games + Speelgoed, veel potentie

1
URL: http://goo.gl/r0BWv
Leeftijd site (maanden): 12
Maandelijks inkomsten: 50 euro

Details:

Beste SiteDeal-leden en bezoekers,

Met pijn in het hart, bied ik mijn webwinkel aan in games en speelgoed.

De domeinnamen heb ik al sinds enkele jaren en de webwinkel in nu een jaar actief. Zelf ben ik altijd gek geweest op games en speelgoed in mijn jeugd, vandaar deze producten.

Alle producten zijn zelf toegevoegd omdat ik zelf extra grote resolutie foto's bij de producten wilde/wil. Dit is allemaal goed te zien als u bij de games-categorie gaat kijken. Dit is tevens aan de orde bij de speelgoed-producten. Ik ben zelf namelijk erg gericht op details. Uiteraard kan je de producten ook gewoon automatisch laten importeren en laten updaten d.m.v. feeds.

De look-and-feel is door mij zelf gemaakt (ICTer) en is gebaseerd op Magento. Naast de standaard functies zijn er een aantal extensions te vinden zoals:

- Het kunnen deleten van orders
- Klanten kunnen hun e-mailadres achterlaten als een product niet op voorraad is en worden gemaild als deze wel weer op voorraad is
- De mogelijkheid tot het inzoomen op producten

In de 12 maanden dat ik actief ben geweest, zonder enige marketing (alleen Marktplaats) is er een omzet gegenereerd van boven de duizend euro. Gezien de prijzen in de webwinkel (en daarmee vooral het speelgoed) kan dit veel beter. Eerlijk gezegd heb ik hier niet de tijd voor omdat dit een hobby van mij is.

De webwinkel heeft relaties met 2 groothandels. Groothandel nummer 1 levert de Games-sectie en groothandel nummer 2 levert het speelgoed. Op dit moment heb ik alleen maar Lego en PlAYMOBIL erin staan maar zij hebben nog veel meer artikelen en merken zoals Barbie, Vtech etc. (in totaal rond de 9000 artikelen).

Beide groothandels leveren blanco verpakking met logo van uw eigen webwinkel.

Ook krijgt u twee excel-bestanden waarmee de marges zelf beslist kunnen worden. Door middel van de feeds en een formule blad genereert het nieuwe import bestanden. Deze formule-bladen zijn door een Excel MVP gemaakt. De groothandels geven namelijk inkoopsprijzen dus u kunt zelf uw marges bepalen!

In de site hebben letterlijk honderden uren gezeten. Indien u vragen heeft dan kunt u deze gerust stellen.

Minimale bod: 750 euro