Beste,
Ik sta op het punt mijn Horecazaak te verkopen, waardoor ik veel vrije tijd heb om mij volledig te gaan richten op het runnen van een of meerdere webshop, echter heb ik niet veel ervaring, al heb ik me geruime tijd ingelezen over alles mbt webwinkels waadoor op zn minst een basis kennis is ontstaan. De verleiding is zeer groot!!!
Om klein te beginnen maar toch het idee te krijgen hoe ik deze zaken moet doen, wilde ik vragen of er voor nu al iemand een volledige webshop verkoopt die wel potentie/omzet heeft!
Mijn budget voor te starten: 500,- € (dropshipping is ook ok) Pb me eventueel voorbeelden en de prijs erbij, het mag ook een wat duurdere winkel zijn.
Is er hier iemand die weet waar ik een volledige webwinkel kan laten bouwen? Zijn daar bedrijven voor??
Afwachtend op reacties,
Mvg,
Danny
Re: Gezocht: A tot Z hulp
2Voor 500 euro zijn er zat beunhazen die je een 13 in een dozijn shop willen aanbieden. Jij zult er nooit wat aan verdienen -er zijn al honderden exact dezelfde shops- maar de jochies die de shops maken zeggen dat die shops nog wel verkocht worden.
Een horecazaak levert wel iets meer op dan 500 euro lijkt mij? Waarom dan zo'n micro budget voor een webwinkel?
Een horecazaak levert wel iets meer op dan 500 euro lijkt mij? Waarom dan zo'n micro budget voor een webwinkel?
3De horecazaak is nog niet verkocht he, dus minimale inverstering nu voor even, tot dat ik iemand heb gevonden die een echte pro webwinkel voor me gaat maken, met uiteraard een budget waar veel meer mee mogenlijk is.
Bedankt voor je reactie!
Bedankt voor je reactie!
4Als het puur is om te proberen en om te leren zou ik gewoon zelf aan het knutselen gaan met een open source pakket. Huur ergens een stukje server ruimte en ga aan de slag. Daar leer je veel meer van dan dat je leert van het betalen van een paar honderd euro aan een jochie die niet meer gedaan heeft dan het installeren van zo'n open source pakket en een template daarvoor.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Ik heb al een host, http://www.limburgwebshop.nl, heb daar Zencard op geinstalleerd, maar zeer omslachtig, en zonder enige ervaring bijna niet te doen.. De bedoeling is dat mij iemand op korte termijn een goede webshop maakt op een andere host, een wat er dus echt professioneel uit ziet! de marketing en afspraken/inkoop/verkoop met leveranciers zal ik zelf gaan doen... Eerst maar eens een goed plan gaan uitwerken dan voordat ik ga investeren.
Wederom bedankt!
Wederom bedankt!
6Ik zou je adviseren om of met een simpel pakket te starten ala mijnwebwinkel.nl
of iemand in huren die je het opensource pakket 1 op 1 helemaal uitlegt.
of iemand in huren die je het opensource pakket 1 op 1 helemaal uitlegt.
7Inderdaad, een pakket zoals vampirelord zegt of een zoals die van seoshop zou dan ook een optie kunnen zijn. Dan heb je voor weinig geld toch een webshop draaien.