www.smartags.be feedback

1
Meteen mijn eerste post op dit forum maar ik las al wat passief mee.

Nu ben ik een webshop begonnen met NFC tags (stickers en sleutelhangers).
De url is: http://www.smartags.be

Ik wil dus graag jullie mening en verbeterpunten! Aangezien een ander altijd wel wat ziet dat je zelf niet opvalt. En dit is ook mijn allereerste webshop project dus bezit niet de nodige ervaring die velen van jullie al hebben.
Smartags.be - NFC Tags - Stickers en sleutelhangers

Re: www.smartags.be feedback

2
smartags schreef:Meteen mijn eerste post op dit forum maar ik las al wat passief mee.

Nu ben ik een webshop begonnen met NFC tags (stickers en sleutelhangers).
De url is: http://www.smartags.be

Ik wil dus graag jullie mening en verbeterpunten! Aangezien een ander altijd wel wat ziet dat je zelf niet opvalt. En dit is ook mijn allereerste webshop project dus bezit niet de nodige ervaring die velen van jullie al hebben.
Euh, waar zijn de producten? Ik kan maar 5 vinden, of is dit alles? Misschien wat meer "bijverkopen" zoals software ed.

Heb je ook een kvk nummer? Of bestaat dit niet in België? (ik kan hem iig niet op je shop vinden)

Leuke animatie als iets naar de winkelwagen gaat, het duurt alleen wel even voordat ie gestart wordt.
Ik zou telefoonnummer in het afleverproces niet verplichten. Ik hou er zelf niet van om mijn 06- af te geven & ik ben vast niet de enige

> Pay with your card or your PayPal account
even vertalen ;)

Het paypal logo is wel erg groter dan die van iDeal & bankoverschrijving.

In jouw geval zou ik Nederlands/Frans doen ipv Nederlands/Engels
Ik zou, aangezien je je shop aanbiedt in meerdere talen, ook een omreken knop toevoegen (naar dollar/Pond etc.)

Niet om teveel te zeuren, ik hoop dat je er iets mee kunt
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: www.smartags.be feedback

4
Waar ik een beetje tegenaan loop op je site, is dat ik niet 'enthousiast' gemaakt wordt om je producten te kopen. De meest opvallende aspecten van je homepage zijn de header, de slider en de logo's van de betaalmethoden. Deze hebben niets met je product te maken. Pas na 10 seconden besef ik dat je stickers verkoopt. Vervolgens heb ik geen idee wat ik met zo'n sticker moet. Ik zie een aantal blanco ontwerpen met wat tekst en afmetingen erop. Ik neem aan dat iedere klant een eigen ontwerp laten afdrukken ofzo?

Waarom maak je niet eens een paar mooie stickers, plak je die op een iPad/laptop/smartphone en maakt daar wat foto's van voor je site? Dat zou mij al meer aanspreken en een beter idee geven wat ik op je webwinkel te zoeken heb. Hetzelfde geldt voor de productpagina's. Leuke afbeeldingen en enthousiasmerende teksten zouden je site denk ik een stuk beter maken. Ook mis ik pagina's als "Hoe werkt het?" en "Wat zijn de mogelijkheden?". Maar misschien komt dat ook omdat ik geen idee heb wat NFC tags zijn. Persoonlijk zou ik op jouw huidige site eerlijk gezegd niet zo snel iets bestellen (tenzij ik via andere wegen weet dat je iets te bieden hebt). Maar goed, als je aan mijn puntjes werkt zou het al een stuk beter kunnen worden!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: www.smartags.be feedback

5
oke; ik ben niet zo op de hoogte van de Belgische wetten ed. De Nederlandse zijn al genoeg ;).
Maargoed, dat is uiteraard je eigen keuze. Maar misschien een tips en tricks ebook? Ik denk niet dat je hier erg veel aan gaat hebben aangezien ik niet wist wat het was (behalve om de deur te openen op het werk ;) ).

Owja, ik zou verschillende winkelbeelden maken. Ik heb nu een half Nederlandse/half Engelse pagina voor me. Ik zou dat al niet vertrouwen.

@dirkjan;

Er staat ergens informatie. Waar kan ik niet meer terug vinden helaas. Maar ik heb er iets over gelezen, of was dit toch op een andere site aangezien ik het niet meer kan vinden....
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.