Hallo iedereen,
ben zojuist net gestart met mijn webshop vanaf 5 maart http://www.Gefeliciteerdmetje.nl Het is een webwinkel waar mensen een sammen gestelde pakket van veiligheid op de weg kunnen koopen met leuke exstra dingen er bij wat het je gevoel geeft dat je geslaagd bent voor je auto,motor,vaarbewijs rijbewijs.
Nou wil ik heel graag meningen over de site weten.
Over de email- die gaat verandert worden in info@
En wat vinden jullie van de verzend kosten?
Met vriendelijke groet,
Jamie
http://www.Gefeliciteerdmetje.nl
Re: Gefeliciteerdmetje.nl net 2 weeken begonnen
2Ik vind zelf het assortiment best schaars. Wat variatie zou leuk zijn.
Ik zie trouwens dat je voor de verzendkosten geen btw rekent, die betaal je dus blijkbaar volledig zelf? Ik had namelijk even een bestelling geplaatst om te kijken voor de verzendkosten, want kon die nergens anders vinden. Toen zag ik voor 3,12 aan btw bij een totaalbedrag (incl. verzending) van 24,75 terwijl dat volgens mij meer richting de 5,20 zou moeten zijn.
Voor de rest vind ik het er wel redelijk uit zien. Ben een beetje moe, dus heb niet echt kunnen concentreren op foutjes. Het is in ieder geval vrij duidelijk
Wel even 1 puntje; Bij levertijden heb je op de pagina leveNtijden staan.
Ik zie trouwens dat je voor de verzendkosten geen btw rekent, die betaal je dus blijkbaar volledig zelf? Ik had namelijk even een bestelling geplaatst om te kijken voor de verzendkosten, want kon die nergens anders vinden. Toen zag ik voor 3,12 aan btw bij een totaalbedrag (incl. verzending) van 24,75 terwijl dat volgens mij meer richting de 5,20 zou moeten zijn.
Voor de rest vind ik het er wel redelijk uit zien. Ben een beetje moe, dus heb niet echt kunnen concentreren op foutjes. Het is in ieder geval vrij duidelijk

3Dankjewel voor je reactie,
Met variatie heb je best gelijkt maar wil me eerst een paar maanden focussen op 1 ding
En de btw erg bedankt zag het over de hoofd. en de levertijden.
Met vriendelijke groet,
Jamie
Met variatie heb je best gelijkt maar wil me eerst een paar maanden focussen op 1 ding
En de btw erg bedankt zag het over de hoofd. en de levertijden.
Met vriendelijke groet,
Jamie
4Gen beveiligde verbinding bij het verstrekken van de gegevens terwijl dat wel verplicht is. Terwijl ik nog niets had "besteld" bleek mijn "sessie al weer verlopen" Dat nodigt niet uit. Maar succes natuurlijk!
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5De website past horizontaal maar half bij mij in beeld. Ik moet naar rechts scrollen om de rest van de pagina te kunnen zien. Dat is echt heel storend.
Ik kan helemaal geen info vinden over verzendkosten, retourneren, etc.
Ik ben nog geen 2 minuten op de website.Omdat er langer dan 30 minuten niet in de webwinkel is geklikt, is de sessie van uw winkelwagen verlopen.
Wij raden u aan om de artikelen opnieuw in de winkelwagen te plaatsen en uw bestelling direct af te ronden.
Bevestiging? Er staat niet bij wat ik moet doen indien ik iets retour wil sturen.Retouren: Kan binnen 14 dagen. Stuur de bevestiging mee in het pakket.
Ik kan helemaal geen info vinden over verzendkosten, retourneren, etc.
6Het punt is meer dat klanten liever kunnen kiezen uit iets, dan maar 1 optie te hebben. Vooral ook om de prijsverhoudingen te kijken. Ze willen vaak kunnen kiezen of ze het dure pakket nemen met veel opties, of toch voor een goedkoop pakket gaan waar maar weinig in zit.Gefeliciteerd schreef: Met variatie heb je best gelijkt maar wil me eerst een paar maanden focussen op 1 ding
7Beste mensen,
Dankjewel voor je feedback.
Had dus heel wat te verbeteren.
De meeste dingen zijn opgelost.
Heb dus meer variatie gebracht in verschillende pakketten.
Mischien kunnen jullie een kijkje nemen hoe het nu is.
Alvast bedankt,
Dankjewel voor je feedback.
Had dus heel wat te verbeteren.
De meeste dingen zijn opgelost.
Heb dus meer variatie gebracht in verschillende pakketten.
Mischien kunnen jullie een kijkje nemen hoe het nu is.
Alvast bedankt,
8Teksten.
\\
De verzend kosten van het pakketten zijn: € 6,30
Binnenkort meer informatie over de verzend kosten.
\\
\\Wist u dat!
Met de Track and Trace code kunt u online mee kijken waar het pakket zich bevindt. Ga hiervoor naar: http://www.postnl.nl\\
Is dus tracktrace.nl om het je klant zo gemakkelijk mogelijk te maken. Of iets in de trend van postnl.nl/ontvangen
\\
De verzend kosten van het pakketten zijn: € 6,30
Binnenkort meer informatie over de verzend kosten.
\\
\\Wist u dat!
Met de Track and Trace code kunt u online mee kijken waar het pakket zich bevindt. Ga hiervoor naar: http://www.postnl.nl\\
Is dus tracktrace.nl om het je klant zo gemakkelijk mogelijk te maken. Of iets in de trend van postnl.nl/ontvangen
9Thanks,
Heb het verbeterd.
En nog meer teksten aangepast.
Heb het verbeterd.
En nog meer teksten aangepast.
10Euh... Is dit erg handig?Overgestapt naar DHL!
- Producten ophalen bij de dicht bijzijde DHL servicepoint.
Verzendkosten gedaald!
Van € 6,30 Naar €5,50
U bespaart € 0,80 cent!
Bewerkt op: Datum 31-03-2013
Voor die €0.80 laat ik het liever verzenden met PostNL. Ik heb geen DHL service point in de buurt (ja, hiervoor moet ik 10 kilometer rijden. Retour 20km mijn auto rijdt 1 op 10 dus dan kost mij dat €1.75 x 2 = €3.50
Dus totaal €9.00
Dus ik ben uit; 6.30 - 9 = -€2.70
oeps!
PostNL is in bijna elke dorp/stad.
En je assortiment is uitgebreid.
Prima! Maar breid het dan ook echt uit.
Zoek andere artikelen. Doe desnoods een winterpakket; ijs scrabber, slot ontdooier, ruitenwisservloeistof, antivries dinges, veiligheidsvest, zaklamp, startkabels weetikhet
Zomerpakket: Zonnebril, van die zon dingen die je op het raam kunt plakken, vaak voor kinderen bedoelt. Zo'n ding over je voorraam dat de zon een beetje uit de auto haalt.
wees creatief...
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
11De variatie is al goed verbeterd. Als je in de toekomst ook nog verschillende soorten pakketten (in plaats van alleen maar verschillende groottes) heb je het helemaal goed voor mekaar.
De veiligheid heb je goed aangepast voor zover ik zie
Alleen nog wat tekst probleempjes..
*De levertijden is 2 a 3 werkdagen < levertijd is
*Dat zal gebeuren op de zelfde dag of de dag erna < Dag na wat? 'Dat zal gebeuren op de dag van of de dag na de bestelling' is al beter. Al zou een optie zijn van 'voor 15:00 besteld, vandaag verzonden' wel meer klanten lokken
Je cadeauservice is erg verwarrend.. Is het niet handiger om dat gewoon als optie te doen wanneer de klant het verzendadres invoert?
De veiligheid heb je goed aangepast voor zover ik zie
Alleen nog wat tekst probleempjes..
*De levertijden is 2 a 3 werkdagen < levertijd is
*Dat zal gebeuren op de zelfde dag of de dag erna < Dag na wat? 'Dat zal gebeuren op de dag van of de dag na de bestelling' is al beter. Al zou een optie zijn van 'voor 15:00 besteld, vandaag verzonden' wel meer klanten lokken
Je cadeauservice is erg verwarrend.. Is het niet handiger om dat gewoon als optie te doen wanneer de klant het verzendadres invoert?
12Pas inderdaad de taal eens aan.
Ook hier in je berichten op het forum, nodigt niet echt uit te reageren...
Ook hier in je berichten op het forum, nodigt niet echt uit te reageren...
13fiend:
Super bedankt! en ja mijn taal is niet mij beste kant komt door me dyslexie maar iemand anders gaat de tekst voor me regelen.
Elecs:
Erg bedankt! voor je reactie snap je wel zal even veder kijken misschien kan je zelf kiezen via welke verzendingen. Nog super idee trouwens zal van het weekend even brainstormen er over.
ErwinR:
Ik zal me tekst aanpassen maar zo als je ziet is mijn taal niet mijn sterkste kant heb dyslexie.
Super bedankt! en ja mijn taal is niet mij beste kant komt door me dyslexie maar iemand anders gaat de tekst voor me regelen.
Elecs:
Erg bedankt! voor je reactie snap je wel zal even veder kijken misschien kan je zelf kiezen via welke verzendingen. Nog super idee trouwens zal van het weekend even brainstormen er over.
ErwinR:
Ik zal me tekst aanpassen maar zo als je ziet is mijn taal niet mijn sterkste kant heb dyslexie.
14vind de design wel leuk en de pakketjes zijn ook goed
veel succes