Hoeveel betalende klanten per 1000 bezoekers

1
Hallo.
Mijn naam is Talicia Camille en heb sinds een maand of 8 een webwinkel:
http://www.sexy-lingerie-webwinkel.nl
Inmiddels heb ik mijn site met de zoekwoorden sexy lingerie in google op blz 2 kunnen krijgen
Heb nu ongeveer 35 bezoekers per dag, alleen die kopen niks :(
Na ongeveer nu ongeveer 1000 bezoekers te hebben gehad heb ik slechts 1 artikel verkocht.
Wie kan mij zeggen wat de normale verkoop is per bv 1000 bezoekers.
En misschien is mijn winkel niet goed, wie kan mij dan advies geven.
grts Talicia

Re: Hoeveel betalende klanten per 1000 bezoekers

2
Talicia,camille schreef:Heb nu ongeveer 35 bezoekers per dag, alleen die kopen niks :(
Na ongeveer nu ongeveer 1000 bezoekers te hebben gehad heb ik slechts 1 artikel verkocht.
Dat is een meting van hooguit 1.000 / 35 = 29 dagen: te kort om er een betrouwbare uitspraak over te doen.

3
Wat mij meteen opvalt als ik naar de website ga dat ik moet zoeken naar sexy lingerie!
Als je op dat zoekwoord bezoekers laat komen zorg dan dat ze meteen heel veel spannende lingerie zien. En niet al die andere toys. Dat vinden ze later wel (of niet), ze komen (waarschijnlijk) voor de lingerie.

4
PaulG schreef:Wat mij meteen opvalt als ik naar de website ga dat ik moet zoeken naar sexy lingerie!
Als je op dat zoekwoord bezoekers laat komen zorg dan dat ze meteen heel veel spannende lingerie zien. En niet al die andere toys. Dat vinden ze later wel (of niet), ze komen (waarschijnlijk) voor de lingerie.
De meeste bezoekers gaan naar de pagina`s over lingerie, ( die staan ook bovenaan), dus die vinden ze wel.
Ook is ongeveer 30% van de bezoekers terugkerend publiek
Note: wat ik verkocht heb was geen lingerie
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Ward schreef:
Talicia,camille schreef:Heb nu ongeveer 35 bezoekers per dag, alleen die kopen niks :(
Dat is een meting van hooguit 1.000 / 35 = 29 dagen: te kort om er een betrouwbare uitspraak over te doen.
De website is nu ongeveer 6 maanden online, eerst gemiddeld 10 bezoekers per dag maar nu pas 2 weken 35 bezoekers per dag

7
Talicia,camille schreef:Note: wat ik verkocht heb was geen lingerie
Aan de verkoop van één artikel kun je geen enkele conclusie verbinden. Dat is een steekproef met n = 1. Had je puur toevallig twee artikelen in een andere categorie verkocht, dan had je met m = 2 een compleet ander beeld gehad.

8
Jordi schreef:Open eens in feedback topic in deze sectie -> http://webwinkelforum.nl/viewforum.php?f=11

Want de tegenvallende conversie heeft niets met je SEO te maken in dit geval, maar aan de styling van de shop. Je kunt 15.000 bezoekers per dag krijgen, maar als ze allemaal afgeschrikt worden dan bereik je nog niets.
waardoor worden ze afgeschrikt?, heb tientallen mensen naar mijn winkel laten kijken en heb nooit commentaar gehad.
Tegen mij zeggen ze dat de winkel goed is

9
Het ligt eraan wie je vraagt. Als je vrienden/familie of kennisen laat kijken zullen ze allemaal zeggen "wat mooi!". Nogmaals, open daar eens een topic zodat andere webwinkeliers er naar kunnen kijken vanuit een ander oogpunt.
Actief in webshopontwikkeling

10
Talicia,camille schreef:Heb tientallen mensen naar mijn winkel laten kijken en heb nooit commentaar gehad. Tegen mij zeggen ze dat de winkel goed is.
Is dat wel zo? Blijf altijd kritisch, vooral voor jezelf.

Hoeveel van die tientallen enthousiastellingen hebben uiteindelijk iets gekocht… :?:

11
Jordi schreef:Het ligt eraan wie je vraagt. Als je vrienden/familie of kennisen laat kijken zullen ze allemaal zeggen "wat mooi!". Nogmaals, open daar eens een topic zodat andere webwinkeliers er naar kunnen kijken vanuit een ander oogpunt.
Wie ik gevraagd heb er naar te kijken?
Ben op een chatroom geweest (chatmetvreemden) en daar kon ik bijna elke 5 minuten een "vreemde"er naar laten kijken.
En ook daar geen commentaar
Maar Wat is uw commentaar, ik luister overal naar

12
Je luistert wel maar doe je er wat mee?
Ik maak een opmerking dat sexy lingerie beter op de homepage kan staan en dan zeg jij ze gaan er toch wel heen. Dus heb ik gelijk! Ze zoeken lingerie en jij laat ze extra klikken om er te komen. Elke klik meer om te vinden wat ze zoeken is een kans op verlies van klanten.

13
PaulG schreef:Je luistert wel maar doe je er wat mee?
Ik maak een opmerking dat sexy lingerie beter op de homepage kan staan en dan zeg jij ze gaan er toch wel heen. Dus heb ik gelijk! Ze zoeken lingerie en jij laat ze extra klikken om er te komen. Elke klik meer om te vinden wat ze zoeken is een kans op verlies van klanten.
Heb er over nagedacht en heb een en ander veranderd op de home page :)