De telefoon

neem ik altijd zelf op
Totaal aantal stemmen: 7 (70%)
staat soms op de voicemail
Totaal aantal stemmen: 1 (10%)
moeten mijn klanten niet willen gebruiken (Geen stemmen)
wordt door een vriendelijke telefoniste beantwoord
Totaal aantal stemmen: 2 (20%)
Totaal aantal stemmen: 10

Onmisbaar voor een klantgerichte webwinkel

1
Zelf had ik in het verleden ook een webwinkel (naast mijn reguliere baan). Die winkel heb ik inmiddels verkocht.
Nu heb ik o.a. een antwoordservice. Ik denk dat een goede telefoonbeantwoording (vragen beantwoorden, klachten behandelen) de perfecte aanvullende dienst is voor de webwinkelier, vooral als er overdag niet altijd iemand aanwezig is om op professionele wijze de telefoon aan te nemen.
Wij zijn geen groot onpersoonlijk callcenter maar een klein team van enthousiaste medewerkers met prima apparatuur, heel veel ervaring en zeer service gericht. Niet duur ook (maar vergis je niet in nog goedkopere prijsbrekers, die leveren beslist geen kwaliteit)

Als je je eerst wilt overtuigen van de kwaliteit dan wil ik serieus geinteresseerden graag een gratis week telefoon service aanbieden! Bel mij dan even 06 17440410.

--
Met vriendelijke groet,

Annelou Bangert

Babiche Antwoordservice

www.homeshoring.eu
Babiche Antwoordservice, onmisbaar voor de klantgerichte webwinkel! www.phonetrust.nl

2
Zou het niet verstandig zijn om er eerst voor te zorgen dat je je website op orde hebt en een normaal geografisch netnummer voor jezelf op alle professionele apparatuur uit te laten komen ipv een (prive; google er maar eens op) 06nummer te gebruiken? :roll:

3
A. Loomans schreef:Zou het niet verstandig zijn om er eerst voor te zorgen dat je je website op orde hebt en een normaal geografisch netnummer voor jezelf op alle professionele apparatuur uit te laten komen ipv een (prive; google er maar eens op) 06nummer te gebruiken? :roll:
Wat een negativiteit. Echt een warm welkom hier van mede ondernemers! Maar goed:
Mijn mobiele nummer is tegenwoordig het mobiele zakelijke nummer, vandaar (bel het maar eens ipv te googelen) Ons vaste telefoonnummer (vestiging Rotterdam) is 010 - 5192663.
Groet, en mocht je nog twijfelen dan kan ik je volop referenties geven van tevreden en loyale klanten.

Annelou Bangert
Babiche Antwoordservice
Babiche Antwoordservice, onmisbaar voor de klantgerichte webwinkel! www.phonetrust.nl

4
Babiche schreef:Wat een negativiteit. Echt een warm welkom hier van mede ondernemers! Maar goed:
Als je hier komt voor leuke complimentjes en vriendelijk gebabbel zit je inderdaad verkeerd. Aangezien het soms voelt alsof het succes van een webwinkel voor 90% een blackbox situatie is waarop je geen invloed hebt, wordt op dit forum een eerlijk antwoord waarom men wel of niet iets koopt en waar men dat op baseert, meestal juist enorm fijn gevonden.

Wat jijzelf van je dienst vindt is duidelijk volgens mij. Je beschrijft het al met kreten als we zijn niet te duur, niet te goedkoop, niet onpersoonlijk en erg enthousiast. En als je een webwinkel hebt gehad, weet je dat mensen bij interesse, gaan Googlen naar ervaringen Babiche Antwoordservice, zoeken op Google maps hoe je pand eruit ziet, je prijzen online vergelijken met andere bureaus en bij de KVK en SIDN kijken hoelang je al actief bent met je onderneming.

Mensen Googlen en baseren hun keuze, ook voor een telefoonservice, soms op kleine details. Als feedback zoals wat mensen mogelijk negatief vinden door jou als onwelkom wordt ervaren, heb je denk ik het verkeerde forum uitgekozen.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Babiche schreef:
A. Loomans schreef:Zou het niet verstandig zijn om er eerst voor te zorgen dat je je website op orde hebt en een normaal geografisch netnummer voor jezelf op alle professionele apparatuur uit te laten komen ipv een (prive; google er maar eens op) 06nummer te gebruiken? :roll:
Wat een negativiteit. Echt een warm welkom hier van mede ondernemers! Maar goed:
Mijn mobiele nummer is tegenwoordig het mobiele zakelijke nummer, vandaar (bel het maar eens ipv te googelen) Ons vaste telefoonnummer (vestiging Rotterdam) is 010 - 5192663.
Groet, en mocht je nog twijfelen dan kan ik je volop referenties geven van tevreden en loyale klanten.

Annelou Bangert
Babiche Antwoordservice
Het is geen negativiteit maar het zijn opmerkingen waarmee je je bedrijf eenvoudig beter over kunt laten komen.

Om even in te haken op je telefoonnummer: Geen probleem als je een zakelijk 06nummer gebruikt maar bij jouw soort bedrijf is dat niet wat klanten verwachten. Daarnaast komt iedereen hiermee tegen dat je eenmalig 25 euro hebt gegeven aan "Stichting Essamba Home" enzo, dat is waarschijnlijk niet wat je wil.

Inderdaad is het zoals Dirkjan zegt en helaas zou ik persoonlijk op basis van de uitstraling die je je bedrijf nu geeft niet met je in zee gaan. Niet omdat je niet kundig bent, dat heb ik nog helemaal niet kunnen beoordelen, maar het ziet er al niet 100% uit. In het echte leven ben je een klant hiermee dus kwijt..

Een uitnodiging om even te bellen laat ik natuurlijk niet liggen dus ik heb meteen even gebeld (naar het 010 nummer). Helaas ben je op dit moment even niet aanwezig dus ik probeer het straks nogmaals.
Degene die de telefoon nu opnam klonk in elk geval vriendelijk :-)
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!

6
Ik was al weg toen ik zag dat je werkte bij een gemeente, en daarnaast een rol vervuld als jurist? Of iets doet met de juridische branche? Ik heb liever niet een telefoniste die zich mogelijk gedraagt als advocaat en liever niet iemand die daarnaast gewoon fulltime ergens werkt. Mijn telefoniste moet bereikbaar zijn en altijd direct kunnen schakelen als ik een probleem of juist een enorm succes heb, waarbij ik telefonistes wens.

Het zijn enorme aannames van me om bovenstaande allemaal te denken. Goede kans dat ik er compleet naast zit. Maar dit is wel het beeld wat ik als buitenstaander gekregen heb en in de ecommerce branche is dit nog niets. Wat mensen allemaal doorslaggevend vinden in het online wel of niet iets kopen, is echt bizar. Je Google reputatie is veel belangrijker dan je mogelijk beseft. En daarmee mijn verwachtingspatroon van bedrijven die leveren aan de ecommerce branche, deels ook.

7
Ik ben blij met alle aandacht jongens en zal het dan maar positief opvatten.
Ja, Dirkjan, je zit er naast, in die zin dat ikzelf beslist niet "de telefoniste" ben, stel je voor. Ik onderneem, naast diverse andere activiteiten, waaronder die van beleidsadviseur bij de overheid.
Onze service maakt o.a. deel uit van het aanbod van Corso in Tiel en dan in het bijzonder hun dochter ZZP-fullservice voor dienstverlening aan zzp'ers (google maar even, wel zo handig). Wij focussen, naast zzp'ers, op webwinkeliers die behoefte hebben aan b.o. ondersteuning.
De telefoonbeantwoording is in handen van een - inderdaad - vriendelijk en enthousiast telefoonteam dat vanuit een kantoor werkt met - inderdaad - state of the art apparatuur. De menskracht kan desgewenst op uurbasis worden aangevuld met secretariële en administratieve medewerkers die op uurbasis werken.

O ja, mijn online identiteit is een onderdeel- en verlengstuk van wie ik zelf ben en voor sommige klanten juist aanleiding geweest om met ons in zee te gaan. Ik schaam mij er niet voor een sociaal/maatschappelijke rol te spelen, drie kinderen te hebben opgevoed en af en toe iets te doneren aan een project in Afrika. Ook dat is deel van de mens achter het bedrijf. Maar smaken verschillen zullen we maar zeggen.

Maar ik zou zeggen: Bel vooral nog een aantal keren om te ontdekken hoe professioneel en vriendelijk onze telefonistes je te woord staan (mobiel of vast) en laat je liever overtuigen door de praktijk dan door vooroordelen ;-)

Hoop dat jullie het niet erg vinden als ik het hier even bij laat én dat jullie zo sportief zijn om - na je gratis proefweek - toe te geven dat Babiche Antwoordservice value for money biedt!