review

1
Collega's,

Vraagje wat is de nut van een review en wat heeft het voor meer waarde zo veel mogelijk reviews te hebben? Ik kan namelijk niet echt iets over vinden. Ik ben van plan een Actie/verlooting te plaatsen om meer reviews te krijgen. Er is namelijk wat onduidelijk hier over in mijn huis.. :D

bvd

henze
Goedkoop en kwalitatief hoogstaand voer? Dat kan
www.genzobiedmeer.nl

Re: review

3
Je vraagt je af wat het nut van reviews is maar je bent al wel van plan om er een actie voor te doen om er meer van te krijgen?

Dat je er niks over kan vinden op internet kan ik me niet voorstellen. Wat heb je al eens ingetikt in Google om deze vraag beantwoord te krijgen?

Re: review

4
Op zoek naar spullen kom ik genzobiedmeer tegen.

Wat een mooie website, maar is het wel te vertrouwen? Wat zijn reviews van klanten? Geen reviews? Waarom niet? Zal hij iets te verzwijgen hebben of is de service slecht? Laat ik maar even verder zoeken naar een site die wel bekend is bij klanten waar ik op kan vertrouwen.

Duidelijk?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: review

5
kiyoh.nl is betrouwbaar en heeft een gratis proefpakket voor de 1ste 6 weken.
Daarna kost het je geloof ik €15 per maand.

Zelf zit ik ook naar de verschillende mogelijkheden voor reviews te kijken. Ik denk dat je product reviews makkelijk in eigen beheer kan doen. Volledige reviews (site, klantenservice, verzending etc.) is mischien wel beter om uit te besteden om je betrouwbaarheid te verhogen. Aan de andere kant, als je ervoor zorgt dat je reviews real-time worden geplaatst zal dit toch ook betrouwbaar overkomen als je het zelf doet.

Kun je er altijd nog voor kiezen om te negatieve commentaren aan te passen of te verwijderen.
Belanrijkste wat je in gedachten moet houden is in mijn ogen je geloofwaardigheid. Voor alles 5 sterretjes en bijna geen commentaar... Dan voelt de bezoeker snel genoeg dat er iets niet helemaal in order is.

Re: review

6
Klantbeoordelingen geven je feedback om je eigen processen/service te kunnen verbeteren. Daarnaast kunnen ze, mits het grote deel positief, potentiële klanten overtuigen om bij jou te kopen en niet bij de concurrent zonder reviews. Een negatieve beoordeling is overigens geen ramp.

Hier gebruiken we KiyOh. Betaalbaar, duidelijke interface en een goede klantenservice. Afhankelijk van het pakket wat je neemt is het mogelijk om de klant een extra 'geheime' open vraag, meerkeuze- of ratingvraag te stellen. Hieruit kan je enorm veel nuttige informatie halen, bijvoorbeeld wat de beweegreden was om voor jou te kiezen i.p.v. een ander.
Pintip pinautomaat huren voor beurs, evenement of (pop-up) winkel? ✓ Geleverd binnen 24 uur ✓ Reviews 8.9

Re: review

7
Er zijn meerdere reden om klantervaringen te vragen / te delen:

1. Verhoog klantvertrouwen
2. Sterren in Google (adwords)
3. Leren van je klantervaringen
4. Mensen zijn groepsdieren, sociale bevestiging zorgt voor een hogere conversie

Kortom, genoeg redenen om klantervaring te vragen. Naast KiyOh waar we mee samen werken, maakt het keurmerk waar ik werkzaam ben ook gebruik van klantervaringen en is daarmee een goed alternatief voor klantervaring systemen. Voor zover mijn portie (sluik) reclame.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m

Re: review

8
Collega's,

Bedankt voor de informatie. Wat ik bedoelde met niet kunnen vinden was hier op het forum. Ik zat te denken om namelijk geen "betaald" iets te doen maar een soort van aktie op mijn site bv bij elke 50 reviews word een een uit getrokken en dan kan die persoon voor bv 20 euro besteden op de site.

Is dat iets of zou je eerder voor een betaalde review gaan ?
Goedkoop en kwalitatief hoogstaand voer? Dat kan
www.genzobiedmeer.nl

Re: review

9
Je zult er in ieder geval je klanten mee stimuleren om een review te schrijven.
Wat uiteindelijk kan resulteren in een groter consumenten vertrouwen en dus een hogere conversie.

Heb je het eigenlijk alleen over je product reviews
Of ook over reviews over de gehele klant ervaring. Dus ook levering, klantenservice, uitstraling etc. Als dat het geval is, is het misschien toch geen gek idee om met een bedrijf in zee te gaan.
Dit hoeft volgens mij niet gelijk kapitalen te kosten.