Ik heb een paar weken terug mijn webshop ciggie geopend. Tot nu toe gaat het zeer goed en krijg ik veel leuke opmerkingen van vrienden/familie en veel positieve reviews van klanten.
Natuurlijk wil je als webshop graag weten wat andere neutrale mensen van je site vinden. Persoonlijk ben ik wel blij met de shop.
Een ding dat me wel stoort is dat de lay-out van de site verschild in Internet explorer. In firefox/chrome/safari krijg je wel de juiste lay-out te zien. In IE zijn de frames wat vierkant en hapert het menubalkje af en toe. In andere browsers werkt alles prima.
Wij hebben de frames in IE zelf vierkant moeten maken omdat je anders de producten op de homepage verkeerd ziet, en dat resulteert dan in het feit dat we dan maar 4 om 4 producten in de nieuw en aanbevolen sectie kunnen plaatsen. Dit ziet er dan weer gebroken in uit in alle webbrowsers.
Dit probleempje met IE en Opencart stoort me wel een beetje.. Ik denk niet dat het me klanten kost, maar je wilt natuurlijk altijd dat je website er zo goed mogelijk uitziet, en uiteraard zijn de meeste bezoekers gebruikers van IE..
Wat vinden jullie hiervan? Stoort jullie dit op mijn webshop? Of maak ik van een mug een olifant?
Graag hoop ik op neutrale reacties op dit probleempje, en natuurlijk de rest van de site! Alle feedback is welkom!