even voorstellen

1
Goeden avond!

Hierbij stel ik me ook voor. Ik ben niels uit gouda 29 jaar oud. Door een vervelende ziekte ben ik in de ziektewet gekomen, ik werk nog 1 dag vast in de week en ik wilde graag iets gaan ondernemen in de overgebleven 6 dagen en kwam dus op het idee om een webshop te gaan beginnen.

Als voordelen voor mij thuis werk en een nieuwe hobby. En hopelijk word het van een leuke bijverdienst een goed lopende webshop wat uiteindelijk een hoofd inkomen kan gaan worden.

Ik heb al een aantal zaken geregeld zoals: een groot handel met dropshipping, een naam (nog geen domeinen dus die hou ik liever nog even geheim), een product, een manier waarop ik me hopelijk kan onderscheiden van de rest, webhosting via mijn broertjes bedrijf en hou leverd tevens de software en boekhoud systeem, een vriend van mij gaat zich bezig houden met het logo/banner en het design van de website.

Al met al is het idee er en nu moet ik de knoop doorhakken en de website online gaan zetten. Ik heb nog wel een paar vragen voor jullie maar die stel ik in het bij behorende forum.

hoop dat jullie het intressant vonden om te lezen, vragen zijn altijd welkom!!!

mvg niels

Re: even voorstellen

2
Welkom Niels,
Ben wel benieuwd in welke branche je je gaat storten. In ieder geval veel succes met de onderneming, de mensen om je heen werken zo te lezen goed met je mee, dat is altijd fijn.