Hallo Allemaal,
Ik heb sinds 1-03-2013 een bestaande webshop overgenomen in bad-en bedtextiel voor baby tot tiener.
Ik heb een bezoekersaantal van ong 1000 per maand, maar de verkoop blijft nog aardig uit, ondanks ik 50% korting heb op alle artikelen.
Ik heb een facebookpagina en een twitter account waar ik regelmatig op post,
Ik heb me ingeschreven bij een flink aantal gratis website vermelding sites,
Ik heb marktplaats admarkt.
Graag zou ik willen weten wat jullie van mijn site en producten vinden...
Alvast bedankt!
Groeten Natascha
Re: www.pelusaonline.com winkel in bad-en bedtextiel, feedba
2de link naar mijn webwinkel is http://www.pelusaonline.com
Re: www.pelusaonline.com winkel in bad-en bedtextiel, feedba
3En wat bedoel je met "de verkoop blijft uit"?Nataschavasperen schreef:de link naar mijn webwinkel is http://www.pelusaonline.com
Hoeveel verkopen heb je inmiddels?
Ik mis bovenin navigatie.
Pagina's die niet actief zijn > Wiegmand hoes ofzo, boxkleden,
Er staan op diverse plekken "Cat-plaid.jpg". Koppelt naar de homepage
Die oranje balk daarboven heeft die enkel nut? Zou je de zoekbalk niet ergens anders kunnen doen?
Geen achteraf betaal mogelijkheid
De KvK & btw nummer zijn moeilijk te vinden
Succes!
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
Re: www.pelusaonline.com winkel in bad-en bedtextiel, feedba
4Bedankt voor je antwoord, ga er meteen naar kijken!!
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Re: www.pelusaonline.com winkel in bad-en bedtextiel, feedba
5Hoi,
Waarom staan de catagorieen op de homgepage zo ver naar beneden? Ik zou die juist duidelijk in beeld zetten. En (zoals mijn voorganger al meldde) een bovenbalk maken.
Je contactpagina is ook een beetje vreemd. Totaal niet in de sfeer van de webshop? (de banner links, niet bij de klantenservice)
Je biedt kleurige vrolijke producten aan, maar aan je site is het niet te 'voelen'.
Bij het retouren van producten vraag je de reden van retour, een klant is niet verplicht om dit op te geven.
De pagina voor het aanmelden van de nieuwsbrief werkt bij mij niet goed.
Mag dat in het Nederlands. Weet elke klant van Nicky verlour is? Ik heb nl geen idee
Hoe wil je eigenlijk gevonden worden door de zoekmachines? Er staat niet veel tekst bij de producten.
Hopelijk heb je er wat aan. Succes!
Waarom staan de catagorieen op de homgepage zo ver naar beneden? Ik zou die juist duidelijk in beeld zetten. En (zoals mijn voorganger al meldde) een bovenbalk maken.
Je contactpagina is ook een beetje vreemd. Totaal niet in de sfeer van de webshop? (de banner links, niet bij de klantenservice)
Je biedt kleurige vrolijke producten aan, maar aan je site is het niet te 'voelen'.
Bij het retouren van producten vraag je de reden van retour, een klant is niet verplicht om dit op te geven.
De pagina voor het aanmelden van de nieuwsbrief werkt bij mij niet goed.
Materiaal: Nicky velour + badstof
Kleur is zachtroze dit i.t.t. wat de foto doet vermoeden.


Hoe wil je eigenlijk gevonden worden door de zoekmachines? Er staat niet veel tekst bij de producten.
Hopelijk heb je er wat aan. Succes!
Re: www.pelusaonline.com winkel in bad-en bedtextiel, feedba
6Nicky velour is stof haha. Van die stof als je de ene kant op "aait" het lichter wordt, als je het weer terug strijkt wordt de stof weer donkerder.Ilonajoy schreef:Hoi,
Waarom staan de catagorieen op de homgepage zo ver naar beneden? Ik zou die juist duidelijk in beeld zetten. En (zoals mijn voorganger al meldde) een bovenbalk maken.
Je contactpagina is ook een beetje vreemd. Totaal niet in de sfeer van de webshop? (de banner links, niet bij de klantenservice)
Je biedt kleurige vrolijke producten aan, maar aan je site is het niet te 'voelen'.
Bij het retouren van producten vraag je de reden van retour, een klant is niet verplicht om dit op te geven.
De pagina voor het aanmelden van de nieuwsbrief werkt bij mij niet goed.
Materiaal: Nicky velour + badstof
Kleur is zachtroze dit i.t.t. wat de foto doet vermoeden.Mag dat in het Nederlands. Weet elke klant van Nicky verlour is? Ik heb nl geen idee
![]()
Hoe wil je eigenlijk gevonden worden door de zoekmachines? Er staat niet veel tekst bij de producten.
Hopelijk heb je er wat aan. Succes!
Wordt veel voor plaids gebruikt.
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
Re: www.pelusaonline.com winkel in bad-en bedtextiel, feedba
7@Elecs: Ok ok, ben blond hè.
On topic:
Maar het geeft wel aan dat niet iedere klant weet wat het is. Dus waarschijnlijk verstandig om erbij te schrijven (of op de site) wat het materiaal precies is. Jouw korte omschrijving zou al voldoen. En het geeft weer wat tekst voor de site. Ook niet verkeerd.

On topic:
Maar het geeft wel aan dat niet iedere klant weet wat het is. Dus waarschijnlijk verstandig om erbij te schrijven (of op de site) wat het materiaal precies is. Jouw korte omschrijving zou al voldoen. En het geeft weer wat tekst voor de site. Ook niet verkeerd.
Re: www.pelusaonline.com winkel in bad-en bedtextiel, feedba
8Volgens mij is het velours en niet velour. Grappig, want als ik op je homepage kijk heb je het eerst over velour en later over velours. Ik krijg ook van de spellingscontrole op mijn kop als ik velour intik, en bij velours niet
Ik denk dat het misschien niet eens zozeer je webshop is, maar het aanbod. Je hebt best een uitgebreid assortiment, maar qua kleur en design is het zeer beperkt. Je hebt steeds een roze en paarse variant en voor de rest zie ik dan voornamelijk donkerblauw en grijstinten. Ik zie eigenlijk geen leuke, speelse ontwerpen, wat ik bij een shop die zich op kinderen richt toch zou verwachten. Bij de babyartikelen dan wel wat meer kleur, maar ook geen bijzondere ontwerpen.
Ik, als moeder van drie meiden, zou vanwege de beperkte keuze in kleur en ontwerp dan toch even verder kijken. Saai, is eigenlijk het woord dat in mij opkomt als ik de producten zie. Het zal best de smaak zijn van een bepaalde groep klanten, maar eigenlijk wil je natuurlijk een veel grotere groep aanspreken.
Je hebt een bestaande shop overgenomen begrijp ik. Ik neem aan dat je dan toch ook het klantenbestand hebt overgenomen? En dat je weet hoe de shop het deed voor overname?
Hoeveel bestellingen had de shop voor overname?

Ik denk dat het misschien niet eens zozeer je webshop is, maar het aanbod. Je hebt best een uitgebreid assortiment, maar qua kleur en design is het zeer beperkt. Je hebt steeds een roze en paarse variant en voor de rest zie ik dan voornamelijk donkerblauw en grijstinten. Ik zie eigenlijk geen leuke, speelse ontwerpen, wat ik bij een shop die zich op kinderen richt toch zou verwachten. Bij de babyartikelen dan wel wat meer kleur, maar ook geen bijzondere ontwerpen.
Ik, als moeder van drie meiden, zou vanwege de beperkte keuze in kleur en ontwerp dan toch even verder kijken. Saai, is eigenlijk het woord dat in mij opkomt als ik de producten zie. Het zal best de smaak zijn van een bepaalde groep klanten, maar eigenlijk wil je natuurlijk een veel grotere groep aanspreken.
Je hebt een bestaande shop overgenomen begrijp ik. Ik neem aan dat je dan toch ook het klantenbestand hebt overgenomen? En dat je weet hoe de shop het deed voor overname?
Hoeveel bestellingen had de shop voor overname?
Re: www.pelusaonline.com winkel in bad-en bedtextiel, feedba
9hallo, bedankt voor jullie feedback, ik ga hier zeker mee aan de slag.
Ik heb idd de shop overgenomen, maar de webshop bestaat nog niet zo lang, er werd in het verleden meer aan winkels geleverd.
Wat betreft het assortiment, dit moet nog uitgebreid worden, heb de voorraad overgenomen en moet eerst verkopen voor ik weer nieuw kan inkopen.
Maar ga zeker kijken wat ik nog kan verbeteren!
Ik heb idd de shop overgenomen, maar de webshop bestaat nog niet zo lang, er werd in het verleden meer aan winkels geleverd.
Wat betreft het assortiment, dit moet nog uitgebreid worden, heb de voorraad overgenomen en moet eerst verkopen voor ik weer nieuw kan inkopen.
Maar ga zeker kijken wat ik nog kan verbeteren!
Re: www.pelusaonline.com winkel in bad-en bedtextiel, feedba
10Daar ben ik het helemaal mee eens! Het is dat wij thuis zo'n plaid hebben haha.Ilonajoy schreef:@Elecs: Ok ok, ben blond hè.[/qoute]
Niet lullig bedoelt. Ik dacht dan weet je het voortaan
[qoute]
On topic:
Maar het geeft wel aan dat niet iedere klant weet wat het is. Dus waarschijnlijk verstandig om erbij te schrijven (of op de site) wat het materiaal precies is. Jouw korte omschrijving zou al voldoen. En het geeft weer wat tekst voor de site. Ook niet verkeerd.
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
Re: www.pelusaonline.com winkel in bad-en bedtextiel, feedba
11Allemaal bedankt voor jullie feedback, ik probeer overal iets mee te doen, maar ben nog niet zo handig, is er iemand die handig is met mijnwebwinkel, ik wil die oranje balk bovenin weghalen maar denk dat ie verwerkt zit in de foto. Heb de website niet zelf gemaakt vandaar dat ik niet alles weet.
En hoe maak je de navigatie boven in de pagina?
Ik hoop dat iemand hierbij kan helpen,
groet,
En hoe maak je de navigatie boven in de pagina?
Ik hoop dat iemand hierbij kan helpen,
groet,
Re: www.pelusaonline.com winkel in bad-en bedtextiel, feedba
12De oranje balk is weg, heb nog wat aanpassingen gedaan, het oranje kleurthema wil ik ook nog wijzigen maar dat zit in alle afbeeldingen dus dat neemt wat meer tijd in beslag...
Ben benieuwd wat jullie er zover van vinden....
Ben benieuwd wat jullie er zover van vinden....