[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_custom.php on line 23: file_get_contents(https://www.zietuwel.nl/wp-json/eurolutions/v1/ads/?website=webwinkelforum&position=advertorial&forum=13): Failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 521 <none>
Alucase - aluminium Iphone 4/4s hoesjes - Webwinkel Forum

Alucase - aluminium Iphone 4/4s hoesjes

1
Wij zijn importeur van het merk Alucase hoesjes.
Alleen wij gaan er mee stoppen omdat wij er geen tijd meer voor hebben.

Ik heb nog een aantal hoesjes liggen dus wellicht voor iemand die een telefoonshop heeft intressant.
Verkoopprijs die wij hanteren is € 29,95 (hier ben je verder vrij in.)

Voorraad:

2 x Alucase glanzende finish
3 x Alucase matte finish

Eventueel meer verkrijgbaar.

Inkoopprijs
Normale inkoopprijs € 18,50
Nu € 12,50

Prijzen zijn ex btw.

Website:
De website waar wij ze nu verkopen (alucase.nl) gaat offline als alles verkocht is.
Bij interesse mag de website wel overgenomen worden.
Het domein is er eventueel bij een goed bod bij te kopen.

Informatie over de hoesjes:
Het ultieme sieraad voor je iPhone 4/4s. Staat mooi, biedt optimale bescherming en zit als gegoten. Aluminium is een milieuvriendelijk materiaal, bij uitstek geschikt voor een luxueuze uitstraling. Bovendien sterk en onverwoestbaar. Laat zien dat jij ook voor 'natuurlijk' gaat en kies voor de enige echte Alucase.

Hoesjes moet je vastschroeven en zijn van binnen gevuld met rubber om de telefoon te beschermen.
Hoesjes word geleverd in een verpakking.

Meer informatie http://www.alucase.nl

Foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Re: Alucase - aluminium Iphone 4/4s hoesjes

9
Waarom plaats iedereen berichten die niks mijn aanbod te maken hebben.
Nederlands kunnen alleen maar afzeiken op forums.

Het is altijd te duur en nooit goed.
Als je het te duur vind dan ga je toch lekker naar china!

Dit is een product uit Nederland.

Re: Alucase - aluminium Iphone 4/4s hoesjes

10
Ik denk niet zo zeer dat het met afzeiken te maken heeft, meer met het feit om jou tijd te besparen. De doelgroep die je zoekt zit niet hier, vooral niet voor dit gering aantal.

Het verkopen van je website daarentegen kan hier wel. Zelfs iemand die je al een mooi bod heeft gegeven.