Gratis cadeaubonnen van Brökkr Design Shop voor uw klanten?

1
Meer bezoekers? Misschien ligt de sleutel wel in uw reeds bestaande klanten. Als u hen iets geeft, dan leidt dat vanzelf tot goede mond op mond reclame.

Ons bedrijf verkoopt veel artikelen voor decoratie, maar ook vloeren, spiegels, en nog veel meer. Ook wij willen graag meer bezoekers, en werken nu al enige tijd met een eigen in-houde ontwikkelde formule. We geven cadeaucodes weg aan onze klanten, en met zo'n code kan een klant voor 25 euro gratis shoppen in onze webwinkel. Glazen borden, exclusieve wijnglazen, of 25 euro korting op iets duurders? Het kan allemaal.

We geven ook cadeaucodes weg aan bedrijven die er om vragen. In setjes van 50 stuks. Zou u bijvoorbeeld een set cadeaucodes bestellen, dan kunt u 50 klanten een email sturen met een persoonlijke cadeaucode, waarmee ze in onze winkel voor 25 euro gratis kunnen winkelen. U geeft een cadeautje weg, en dat valt op.Wij op onze beurt trekken nieuw publiek naar onze webwinkel. Win-win dus.

Behalve met 25 euro kan deze actie ook met bijvoorbeeld 25% korting.

Dit soort acties werkt. Vaak bestellen mensen bij ons een setje van twee wijnglazen met de code, of gebruiken de code op een handgeblazen vaas of schaal. Dingen die lang meegaan, en waar men dus lang plezier aan beleeft.

Per bestelling sturen wij maximaal 50 gratis cadeaucodes. Wilt u er meer dan 50 ontvangen dan betaalt u daarvoor 29 euro ex BTW administratiekosten per 100 stuks extra. Het gaat daarbij niet zozeer om de kosten, als wel om het beheersbaar houden van het systeem.

Lijkt het u leuk om ook al uw klanten een persoonlijke cadeaucode te sturen?

Laat het ons weten op info@brokkrdesign.nl of neem eerst een kijkje op http://www.brokkrdesignshop.nl

Re: Gratis cadeaubonnen van Brökkr Design Shop voor uw klant

2
Beste lezers, ik heb van dit bedrijf een opdracht gekregen om reclame banners te maken. Dit moet allemaal (ivm de deadline) in een avond af zijn. Met wat overuren is dit gelukt en wij sturen altijd pas na de opdracht een factuur.

Helaas is na maanden en maanden dit factuur nog niet betaald. Zelf met ons incasso bureau willen ze niet betalen. Ik zal dus niet jullie zelf verdiende geld stoppen in een kerstcadeau of bedrijfs gift.

Want als je ze belt waarom ze niet betalen, dan hoor je: Oh wat vervelend ik ga het direct nakijken en bel je sowieso vandaag nog terug. En na 4x is dit nog nooit gebeurt.

Ik wilde toch even dit melden hier, omdat ik in zee ben gegaan met dit bedrijf na het lezen van dit topic op dit forum.

Groeten Jordi
Tijdelijk actie voor webwinkeleigenaren: Webshop banner laten maken voor slechts 30 euro met 100% tevredenheidsgarantie. Referentiewerk Aanstekerwebshop