feedback Klein & Zo

1
Graag zou ik wat feedback willen ontvangen over mijn webwinkel genaamd Klein & Zo.

Klein & Zo is dé webwinkel met alles voor de allerkleinsten en hun mama's. Van kleertjes tot verzorgingsproducten en van knuffels tot kraamcadeautjes. Te bezoeken via: http://www.klein-enzo.nl

Ik ben sinds 1 maart begonnen met Klein & Zo we hebben best wel wat bezoekers. Ik hoop dat jullie misschien nog goede en leuke tips hebben.

Re: feedback Klein & Zo

2
Ok, even gekeken.

Als eerste denk ik dat je veel concurrentie hebt, dus je shop moet er echt uitspringen qua uitstraling. Je bent aardig op weg. Header is erg leuk gedaan.
Helaas is de banner links met 'veilig en vertouwd' erg wazig.
Waaruit blijkt trouwens dat je veilig en vetrouwd bent?
Gastenboek is erg ouderwets, ik zou daar een beoordelingsite neerzetten. Hier zijn gratis versies van.
Ik kan geen contactgegevens vinden? Adres, telefoon, e.d.

Bij de algemene voorwaarden (die trouwens erg beknopt zijn) staan een aantal dingen in die niet coform de Nederlandse wetgeving zijn:

O.a:
Na het doorlopen van de bestelprocedure op de website krijgt u de keuze uit 2 betaalmogelijkheden. U kunt online betalen via iDEAL, betalen na ontvangst van de orderbevestiging (Vooraf Betalen) De kosten van IDEAL zijn 0,90 per bestelling.
Ik zie geen achteraf betaalmethode.
Klein & zo is niet verantwoordelijk voor eventuele schade of vermissing ontstaan tijdens de verzending.
Helaas dat ben je wel.

Daarnaast gaan we het maar niet hebben over de extra kosten van de Ideal betaling...... Beter is om deze kosten te verrekenen met je verkoopprijs. Extra kosten schrikt klanten af.
Nadat u uw bestelling heeft ontvangen kunt u het bestelde pakket binnen 14 werkdagen aan ons retourneren. Na deze periode kan de koop niet meer worden ontbonden. U dient uw retournering binnen 48 uur per e-mail (Kleinenzo@ziggo.nl) of per telefoon (06-41150729) aan Klein & Zo door te geven.
Is het nu 14 dagen of 48 uur? Zeer tegenstrijdig.
Het terug te ontvangen bedrag (excl. verzendkosten) zal binnen 5 werkdagen op de rekening van de koper worden teruggestort.
Wanneer de klant de gehele bestelling retourneert, zul je ook de verzendkosten terug moeten boeken.

Mijn advies; maak goede voorwaarden en verdiep je in de wetgeving, want het rammelt aan alle kanten.

Voorlopig even genoeg te doen. Succes.

Re: feedback Klein & Zo

3
Nu enkele maanden na het starten van mijn webwinkel, http://www.klein-enzo.nl, gaat alles nog niet zoals ik had gehoopt. De bezoekersaantallen gaan op zich aardig, maar toch halen we nog zeker niet het gewenste verkoopresultaat. Nu hebben we al heel wat leuke acties gedaan en de zinvolle suggesties doorgevoerd. En nu zijn onze ideeen een beetje op aan het raken. Graag ontvangen we daarom nog suggesties en feedback op onze website.

Zelf twijfelen wij om 180 graden te draaien. Om meer een “Baby en kids lifestyle-winkel” te worden dan een winkel met geen specifieke specialiteit. De doelgroep blijft even groot alleen is het duidelijker wat we uit willen stralen naar buiten af. Hoe zouden jullie daar over denken?

Alvast dank!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: feedback Klein & Zo

6
Nog steeds niet volgens de wet:
3.6. Uw bestelling wordt via Post NL verzonden. Klein & Zo is aansprakelijk voor verlies en/of beschadiging van uw bestelling tijdens de verzending door Klein & Zo.
Ook de verplichte achteraf betaling is nog niet te vinden.

EDIT: Ook geen telefoonummer.

Allemaal punten die eerder zijn aangeven. Je zegt alles te hebben aangepast? Waarom nieuwe feedback geven als er niets mee gedaan wordt?
Wij proberen je te helpen en doen moeite voor je, maar je er niets mee doet....
Het komt allemaal niet aanwaaien, je zal toch zelf ook moeite moeten doen.

Re: feedback Klein & Zo

7
Ilonajoy schreef:Nog steeds niet volgens de wet:
Ook de verplichte achteraf betaling is nog niet te vinden.
Dit is het enige waar ik het niet mee eens ben. Zolang er geen manier is (zonder er heel veel tijd/geld/energie in te steken) om wanbetalers te laten betalen moet het een vrije keuze blijven om dit wel/niet aan te bieden. Sterker nog, zelfs als er een manier is moet dit een vrije keuze blijven. Als het de consument niet bevalt gaat deze maar naar een andere webwinkel.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: feedback Klein & Zo

10
de achteraf betaalwijze is krom maar wel noodzakelijk, maar daar val ik persoonlijk niet eens over eerlijk gezegd. Het is meer dat de rest ook niet in orde is en reeds aangegeven. Hiermee is niets gedaan tot heden. We zijn allemaal ondernemers, de ene wat drukker als de andere maar geven als het ware hier advies (waar tijd in gestoken word) aan potentiële concurrenten. Minimale wat je terug mag verwachten is een reactie op je advies en dat er dan hopelijk ook iets mee gedaan word.

in dit geval heeft TS nooit gereageerd op vorige advies, en er niets mee gedaan. :)
zodoende mijn redenering.
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.