Goedenavond!

1
Hallo beste medeleden! Ik zal mij hierbij even voorstellen! Mijn naam is Hilda, 26 jaar en ik ben op dit moment nog een pre-starter, alhoewel het balletje nu al redelijk aan het rollen is! Ik ben al meer als een jaar bezig met het idee van een webwinkel starten en ook verschillende ideeën gehad. Maar sinds een half jaar heb ik besloten om te starten in een niche van kledingwebwinkels. Ik ga mij richten op een bepaalde subcultuur waar ik zowel vrouwen als mannenkleding ga verkopen. Ik zal redelijk klein beginnen, maar wil uiteindelijk een compleet assortiment kleding, schoenen, accessoires en sieraden verkopen.

Deze week heb ik alvast een vrijblijvend gesprek met een webbureau, erg spannend dus. Daarnaast nog druk bezig alles uit te zoeken, in te lezen, en natuurlijk binnenkort starten met het inkopen van mijn assortiment. Hopelijk kan ik hier nog veel leren, mijn vragen kwijt. En als ik eenmaal gestart ben kan ik hopelijk mensen ook helpen met mijn eigen ervaringen!
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook

Re: Goedenavond!

2
Hallo Hilda,

wat leuk dat je er ook voor gaat.
Ik ga binnenkort ook starten met kleding en accessoires van een subcultuur te verkopen. Waarschijnlijk ga je dan op 1 juli je voorraad inkopen? :D Aangezien er dan een nieuw kwartaal begint.

Ik hoop dat het goed zal lopen voor jou

3
Bedankt voor de warme welkom :D. Jij ook heel veel succes met je onderneming, mocht je gestart zijn, mag je me altijd een linkje sturen in een pb!

Kwartalen, kijk daar heb ik niet eens over nagedacht. Ik heb op dit moment geen definitieve tijdlijn (gezien ik net begonnen ben met het in gesprek gaan met webbureau's) met het inkopen/starten. Dus we shall see. Hopelijk ben ik daar Juli inderdaad een heel eind mee begonnen.
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook

4
Ok ^^

Ja, het is het beste dat je start bij een nieuw kwartaal. Dit in verband met de sociale bijdragen die je gaat betalen.
En handig want 1 juli start op een maandag.
Ik bedoel gewoon, mocht je tegen dan 'klaar' en zeker zijn, dan kan je je op die dag laten inschrijven.

Bij mij wordt het een twijfelgeval :P

Groetjes
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!