E-book voor de beginnende internet ondernemer.

1
Wij van 7nu zijn al jaren bezig met het maken en optimaliseren van websites. De online wereld is een heel toffe en boeiende wereld die steeds door meer en meer mensen worden bezet. Maar hoe start je nu met een succesvolle onderneming? Hoe kan je dit allemaal doen zonder kennis van het scripten en designen van websites??

Wel wij zijn hier vandaag met de oplossing. Iedereen kan goed geld verdienen op het internet als de wil er is. Maar je moet ook weten hoe. Wij hebben een 51 lang e-book opgezet welke jouw helpt bij het starten van een succesvolle website.

Informatie over het e-book.

Het e-book richt zich op mensen die graag teksten schrijven en hiermee graag verder willen gaan. Het principe is simpel. Hoe meer testen je schrijft en toevoegt op je website, des te meer bezoekers je kan lokken en hoe meer bezoekers, des te meer inkomsten er mogelijk zijn.

Eerst en vooral moet je een eigen website hebben. In dit e-book zit een bijhorende website. Dankzij het e-book leren wij jouw je eigen website oprichten en inrichten naar eigen wensen. Vervolgens dient u nog een artikel te schrijven en toe te voegen. Hoe meer artikels, des te meer mogelijkheden op vele inkomsten.

Het principe is simpel, maar let op. Je moet er tijd in steken. Niets gaat van zelf en er is veel tijd nodig om dit succesvol op te richten. Echter wanneer je ermee bezig bent kan ik u succes garanderen.

Zo werk ik samen met enkele tekstschrijvers die hiervan leven. Zij voegen dagelijks een 2 a 3 teksten toe op hun netwerk websites. Dit levert elke dag nieuwe extra mogelijke bezoekers op. In totaal zijn er zoveel teksten dat dit netwerk per maand makkelijk 100.000 tot 500.000 bezoekers lokken. Hiervan koopt een 10% via affiliatie producten of via adsense klikken ze op de banners. Hiermee worden inkomsten van een xxxx mid per maand mee gehaald.

Nogmaals, dit is perfect mogelijk, maar je moet er tijd in steken.

Dit e-book is te koop voor slechts €60 en hierbij zit een eigen website.
Meer informatie over het boek kan je vinden op: e-book


Vragen, opmerkingen? Wij zijn dagelijks bereikbaar via mail en zullen altijd binnen de 24u. antwoorden op mails. Ook in het weekend!

Re: E-book voor de beginnende internet ondernemer.

3
MichaelDW schreef:Het e-book richt zich op mensen die graag teksten schrijven en hiermee graag verder willen gaan. Het principe is simpel. Hoe meer testen je schrijft en toevoegt op je website, des te meer bezoekers je kan lokken en hoe meer bezoekers, des te meer inkomsten er mogelijk zijn.
Kromme argumentatie wanneer je nuttige teksten die bezoekers hadden kunnen lokken zelf liever verbergt achter een paywall.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: E-book voor de beginnende internet ondernemer.

5
@ Hilda.

Zoals je al kan zien is mijn schrijfstijl niet 100% zoals het moet zijn. Het e-book heb ik volledig geschreven en late herschrijven door een ervaren tekstschrijver.

Het boek kost momenteel €60 omdat er een website bij zit. Wanneer je een website op maat laat maken kost dit al snel €100 tot meer. In de €60 van dit boek zitten volgende punten.

- E-book van 51 pagina's.
- Eigen website.

Het boek staat nog niet lang online en er zijn al een 10 tal exemplaren verkocht. Allemaal hebben ze enkel goede commentaar gekregen wat mij enorm motiveert om hiermee verder te gaan.

Vragen kunnen gerust gesteld worden.

Re: E-book voor de beginnende internet ondernemer.

6
Meer dan 1 euro voor een digitale pagina....

Er zijn millioenen gratis websites te verkrijgen op het internet.

Ik zou je graag succes wensen maar alles wijst hier op een scam om lucht te verkopen aan de goedgelovige consument.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: E-book voor de beginnende internet ondernemer.

7
Beste,

Dit is toch wat u zelf geloofd hoor. Hier is door professionals grondig tijd in gestopt. Hier wordt helemaal geen lucht verkocht, maar enkel waardevolle context. Wanneer deze stappen gevolgd worden zal succes gegarandeerd zijn. Echter zoals er ook staat moet er tijd in gestopt worden.

Op 1 dag , 1 week ga je geen 100den tot 1000den bezoekers naar je site lokken waar je veel gaat aan verdienen. Maar op lange termijn met uithoudingsvermogen is dit zeker haalbaar.

Speciaal voor dit forum wil ik een 50% korting geven op het boek met bijhorende website.
I.p.v. €60 wordt het dus €30. Dit kan wel niet online gekocht worden, hiervoor dien je mij een privé berichtje te sturen.

Zo kan je zelf zien dat dit alles behalve gebakken lucht is die gekocht kan worden. In dit boek heb ik zelf 2 maanden tijd gestopt waar ik mijn ervaring over de afgelopen 7 jaar heb beschreven hoe succesvol te verdienen op het internet.

Re: E-book voor de beginnende internet ondernemer.

9
Het e-book draait op de website. In het e-book leren we de schrijver deze website op zijn site te zetten en vervolgens dankzij een admin paneel alles aanpassen wat gewenst is. Hoe je dit doet leer je via het e-book.

We leren ook hoe je web teksten opmaakt welke veel nuttige informatie bevatten en hoe je die hoger krijgt in google. Evenals hoe je van je bezoekers die je lokt geld kan halen via advertenties en affiliatie methodes.

Bovendien gaan we ook dieper in op hoe je van je bezoekers terugkerende klanten kan maken. Dit dankzij social media en email marketing bijvoorbeeld.

Voor een beginnende website bouwer dus het ideale e-book. Voor de ervaren website bouwer zal hier niet bijster veel nieuws te vinden zijn. Echter is deze toepassing de manier om goed te verdienen.

Re: E-book voor de beginnende internet ondernemer.

11
MichaelDW schreef:Het e-book draait op de website. In het e-book leren we de schrijver deze website op zijn site te zetten en vervolgens dankzij een admin paneel alles aanpassen wat gewenst is. Hoe je dit doet leer je via het e-book.

We leren ook hoe je web teksten opmaakt welke veel nuttige informatie bevatten en hoe je die hoger krijgt in google. Evenals hoe je van je bezoekers die je lokt geld kan halen via advertenties en affiliatie methodes.

Bovendien gaan we ook dieper in op hoe je van je bezoekers terugkerende klanten kan maken. Dit dankzij social media en email marketing bijvoorbeeld.

Voor een beginnende website bouwer dus het ideale e-book. Voor de ervaren website bouwer zal hier niet bijster veel nieuws te vinden zijn. Echter is deze toepassing de manier om goed te verdienen.
Leuk en aardig. Maar er bestaat ook een site iets met miljonairs. Die bied hetzelfde aan (behalve de gratis website, hij leert je hoe je die moet maken (en daar heb je meer aan). €60 is een hoop geld voor iemand die een webshop op moet starten.
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: E-book voor de beginnende internet ondernemer.

13
Euh... Niet teveel heenklikken.

AVG geeft aan dat er in de PHP of MySQL een Blackhole exploit kit 2602 zit. Even om denken dus, volgens mij is dit iets van de Russen.

Found it:
A type of crimeware Web application developed in Russia to help hackers take advantage of unpatched exploits in order to hack computers via malicious scripts planted on compromised websites. Unsuspecting users visiting these compromised sites would be redirected to a browser vulnerability-exploiting malware portal website in order to distribute banking Trojans or similar malware through the visiting computer.

Blackhole exploit kits are based on PHP and a MySQL backend and incorporate support for exploiting the most widely used and vulnerable security flaws in order to provide hackers with the highest probability of successful exploitation. The kits typically target versions of the Windows operating system and applications installed on Windows platforms.

The first Blackhole exploit kit appeared on the black market in August 2010 as a Web application available for sale on a subscription basis ($1,500 for an annual license). Newer releases and a free version of the Blackhole exploit kit have since appeared on warez download sites. The most well-known Blackhole exploit kit attack targeted the U.S. Postal Service's Rapid Information Bulletin Board System (RIBBS) website in April 2011.
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.