De winkel bestaat 6 jaar en verkoopt modelauto's en speelgoedauto's. Hierin zijn wij voor een paar merken wereldwijd marktleider, of in ieder geval in de top 3 als je kenners wereldwijd vraagt wie merk X levert.
Highlights
Webwinkel draait in OSCommerce en is 100% aangepast.
Koppeling met Twinfield.
Ver doorgevoerde automatisering van order afhandeling
Zeer goede relaties met importeurs!
3500 adressenbestand met zeer trouwe klanten
1100 abonnees nieuwsbrief
400 - 600 unieke bezoekers/dag (Google Analytics)
Top 5 noteringen in Google.nl en Google.com voor de belangrijkste merken
Jaaromzet 2009 E 100.000,- met marge 25 - 30%
30% nl klanten, 35% EU en 35% rest van de wereld
eBay account (35% van de omzet via eBay), twitter accounts, blog website (goed bezocht!)
In de koop:
Volledige, zeer actuele, voorraad.
website + alle software + data + alle foto's (zelf geschoten, hoge kwaliteit!)
domeinnaam + bedrijfsnaam
eBay account, twitter account
etc...
Het is geen brede winkel (huidig assortiment 800 verschillende modellen), maar wel heel diep. Goed lopende modellen verkopen wij 50 - 100 stuks van. Duurdere modellen 10 - 20 stuks.
Reden verkoop: prive omstandigheden waardoor er veel te weinig tijd overblijft dit bedrijf te laten groeien.
Ik zoek iemand die deze winkel met plezier kan voortzetten en de relatie met de klanten op eenzelfde niveau kan houden!!! Passie voor modelauto's is een pre!!!
Ik hoef zeker niet de hoofdprijs, ik wil dat de boel goed terechtkomt!
Prijsindicatie: E 25.000,-
Svp reageren via PB of mail
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
6
Ik wil met alle plezier de prijs omhoog doen hoor!
Svp de gestuurde info per PB wel vertrouwelijk te behandelen!! Ik heb een grote klantenkring die zeer regelmatig aankopen doen en ik wil geen onnodige onrust veroorzaken daarin!!!!

Svp de gestuurde info per PB wel vertrouwelijk te behandelen!! Ik heb een grote klantenkring die zeer regelmatig aankopen doen en ik wil geen onnodige onrust veroorzaken daarin!!!!
8
Er zijn gesprekken met een serieuze partij en tot die tijd wil ik even een hold op de info verstrekking.