Productgroepen veranderen.

1
Oke,
Wat vinden jullie hiervan;

Ik verkoop nu smartphone & tablet accessoires. Dit loopt redelijk (mag altijd meer maar alé).

Nu kwam ik tof speelgoed en huishoud artikelen tegen (een automatische tandpasta dispenser, van die leuke dingetjes die niemand nodig heeft, maar gewoon leuk zijn.)
Nu heb ik wat van die dingetjes getest en sommige zijn gewoon onhandig, maar sommige zijn ook wel leuk.

Nu is mijn vraag: Vinden jullie dat ik dit "zomaar" in mijn assortiment kan toevoegen?
Het gaat om ongeveer 15/20 speelgoed artikelen en +-15/25 huishoud artikelen.

Ik hoop hierdoor meer bezoekers te verkrijgen & meer impuls bij-aankopen te genereren.
Het zijn meer hebbe dingetjes van 5/10 euro, gewoon om even cool te zijn tijdens het poetsen.

Kijk, van 't zomer ga ik wel eens op een marktje hier en daar staan en dan raak ik het alsnog wel kwijt denk ik ;p

Ik hoor het graag, want ik twijfel nogal of het de webshop niet zou "verpesten". Al wil ik wel een concept als bol.com uiteindelijk. (alles behalve kleding ;) )
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Productgroepen veranderen.

6
Elecs schreef:Ik hoor het graag, want ik twijfel nogal of het de webshop niet zou "verpesten". Al wil ik wel een concept als bol.com uiteindelijk. (alles behalve kleding ;) )
Dan heb je eigenlijk al een beslissing genomen: als de productgroepen in jouw versie van de bol.com-formule passen, kun je ze toevoegen.