Decado schreef:ja klopt die fotos zijn zelf gemaakt. En inderdaad wat amateuristisch.(zelf gemaakt, is toch een beetje een vak apart

) En mischien af en toe wat te weinig aandacht aanbesteed omdat het er zoveel zijn.
De klant beslist vooral op basis van de foto's of hij/zij tot aankoop van het artikel overgaat. Om juist daar dan wat nonchalant over te doen is een tikkeltje onhandig
Ik keek even bij een zelfmaak pakket voor een kikker; de foto geeft weinig tot geen informatie en bij de omschrijving staat dan "Inhoud: Materiaal voor het maken van deze leuke Kikker."
Ja, dát snap ik, maar wat zit er nu precies in dat pakket? En hoe groot is de kikker? 14" reken je even om voor je klanten, dat laat je ze niet zelf google'en.
En dan de link .... tsja: .../hobby-knutsel-styropor-applicatie-lampen-doos-knopen-quilt/opvuller-2-zelf-maak-pakket/
Bij de tags heb je het volgende staan: Carol's, Decado webshop bevat:, dier, groen, kikker, pakket, patchwork, stof.
Je noemt je contact formulier "forum", niet correct, de url is .../contact-verzorging-webshop-thee-hand-zeep-kaarsen-geur-patroon-bloem-spreuk-tegeltje-pot-servies/ (dat is geen url, dat is een riedel zoektermen of een poging tot SEO) en er zit geen SSL op (verplicht!). Ook biedt je geen achterafbetaling (van miniaal 50% aan), ook dat is wettelijk verplicht.
Al met al lijkt het erop dat je zonder al te veel voorkennis bent begonnen met de shop vullen. De foto's en omschrijvingen zijn niet al te best, en dat zijn nu net dé punten die het product aantrekkelijk zouden moeten maken - en de klant moeten informeren.
De tekst "Aangezien het een eenmanszaak is kan het voorkomen dat niemand telefonisch bereikbaar is vanwege b.v. ziekte of afwezigheid vanwege inkopen voor de winkel." is wel eerlijk, maar wat als ik bestel terwijl je met griep in bed ligt ..? Worden orders dan wel verwerkt?
Sommige teksten zijn ook wat slordig: "WAT TE DOEN BIJ ANNULEREN OF RETOURNERENANNULEREN" en zo wat meer puntjes her en der. Daar zou ik wat extra aandacht aan besteden, komt professioneler over.
Spijtig dat je er al zo veel tijd in hebt zitten; het is kostbaar en lastig om nu alles nog aan te passen. Toch zou ik zorgen voor goede foto's & omschrijvingen, en goede permalinks ... En lees je eens in over de wetten en regels, zodat je aan alle wetten voldoet.
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen