Onze webshop: Waterpijp Store!

1
Hallo mede webwinkeliers,

Ik ben al een tijdje lid van dit inspirerende forum maar heb nog nooit actief meegedaan, het plan is nu om dat te gaan veranderen. Mijn webshop bestaat al een tijdje: http://www.waterpijp-store.nl/, we verkopen de, nu ook in Nederland bekende, waterpijp en alle accessoires + rookwaar die daarbij komen kijken. Er gaat de komende tijd echter veel veranderen: de concurrentie wordt harder, onze SEO kan beter en de webshop wordt tegelijkertijd omgezet van Zen Cart naar Magento. Ik hoop daarom ook wat kritische feedback te krijgen via jullie en daarbij natuurlijk zelf terug te geven aan dit forum door mijn webshop ervaringen met jullie te delen.

Kritiek, commentaar, verhalen, ervaringen, alles is welkom!

Groeten,

Waterpijp-Store.nl
Waterpijp kopen

Re: Onze webshop: Waterpijp Store!

3
Zonnepakje schreef:In dit topic zijn we vooral benieuwd naar wie jij bent, dus misschien leuk om hier wat meer over jezelf te vertellen?
Maar natuurlijk: Jan Hoogterp, 22 jaar. 3 jaar geleden heb ik het idee gekregen om een webshop te beginnen in een nichemarkt, een specifiek product had ik nog niet in gedachten. Vervolgens ben ik na een vakantie in Egypte op het idee van de waterpijp gekomen, bij het zien van slecht uitziende webshops van de concurrentie was mijn keuze definitief. De hele webshop heb ik vervolgens in elkaar gezet en alles rondom zoekmachine optimalisatie heb ik ook in de loop der jaren mezelf aangeleerd. Ik merk nu alleen dat mijn kennis van SEO verouderd is en ik ben dus op zoek naar de beste aanpak voor webshops!

Het idee was eerst ook om webshops in elkaar te zetten voor mensen die geen flauw idee hadden hoe dit moest en daarna te helpen met de SEO. Maar ik vind dat ik dit eerst perfect moet toepassen in mijn eigen geval voordat ik hieraan begin. Een van de redenen waarom ik nu ook tips en advies zoek via dit forum.
Waterpijp kopen
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!