Elecs schreef:Hij is op het moment wel heel traag ja. Versio (waar hij gehost is) is net verhuisd naar een ander pand, hopelijk ligt het daar aan en is dit tijdelijk.
Ik mis even hoe een verhuizing van kantooradres van invloed is op de servers, of zijn ze ook overgestapt op andere hardware (dat is nl. nogal een onderneming ..)?
Magento is zwaar en traag en vraagt eigenlijk op maat gemaakte hosting. Zit je shared of dedicated?
Als ik door je site heen surf laadt hij gewoon te traag; als klant zou ik, in alle eerlijkheid, weggeklikt hebben.
Over de site: wellicht even bij de foto's zetten wat het aangeboden artikel is; nu lijkt het net of je spotgoedkope hardware verkoopt

De kwaliteit van de grote foto's kan beter, zijn erg korrelig. (En waarom komt dat loeigrote PostNL busje steeds terug?)
Bij de categorieën staan de foto's links uitgelijnd, en erg dicht op elkaar. Rechts heb je witruimte over; ik zou ze zelf verder uit elkaar zetten (en de volle breedte van de pagina benutten), dat staat een stuk beter.
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen