groothandel buxus draaddiguren

1
Goedenavond, ik heb een buxuskwekerij in Hongarije en verkoop daar al jaren eveneens buxus dierdraadfiguren. Deze draadfiguren kocht ik altijd in via de groothandel nnice international in Nederland die echter gestopt zijn met de levering van deze draadfiguren. Nu ben ik dringend op zoek naar een andere groothandel in Nederland of buitenland die deze draadfiguren oftewel topiary frames kan leveren. Tot nu toe is mijn speurtocht helaas nog zonder succes. Deze figuren komen oorspronkelijk uit China en ik heb reeds via china.com en alibaba kontakt gehad met een paar chinese bedrijven doch deze hanteren minimale orderhoeveelheden van duizenden stuks en dat is voor mij niet interessant.
Mogelijk is hier iemand die de gouden tip kan geven ?

met vriendelijke groet
Jozef de Groot
Hollandbuxus
Hungary

Re: groothandel buxus draaddiguren

2
Met een zoekopdracht in Google vind ik er meerdere in Engeland, de VS, Australië, enzovoort.
hollandbuxus schreef:Deze draadfiguren kocht ik altijd in via de groothandel nnice international in Nederland die echter gestopt zijn met de levering van deze draadfiguren.
Als een groothandel staakt met een activiteit, kun je deze gerust vragen waar ze destijds zelf inkochten.
StoreCore.io

3
Beste Ward, bedankt voor je reactie. Via googel en topiary frames kom je inderdaad bij diverse "groothandels" en ebay uit wereldwijd. Deze optie heb ik natuurlijk reeds zelf geprobeerd en vanuit engeland heb ik ook "keurige" offfertes gekregen. Voor het merendeel komen de aangeboden draadfiguren echter ook uit China en kun je gezien de prijsstelling niet meer spreken over groothandels prijzen maar worden er gewoon woekerwinsten mee gemaakt. Ik ben op de hoogte wat de prijzen van dergelijke figuren in China zijn. De groothandel in Nederland bestelde de figuren ook in China en wilde voor mij apart een bestelling plaatsen van 600 figuren naast hun normale bestelling van tuin decoraties. Dus van de Nederlandse groothandel alle medewerking, doch voor de chinese firma is 600 stuks peanuts, daar beginnen ze niet aan. Ik heb reeds diverse grote tuinbedrijven in Nederland en Belgie benaderd voor info doch tot nu toe zonder resultaat. Maar opgeven is geen optie... :wink:

met vriendelijke groet

4
Beste,

Ik heb een voorraad draadfiguren in de loods staan, van een vriend, over genomen uit een partij. Momenteel zijn we aan het inventariseren wat het allemaal is.

Heb je interesse, laat het dan weten, wie weet!
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!