papierwaren printen

1
Beste forumleden,

Ik wil zelf papierwaren (notitieboekjes) laten maken, enig idee waar ik zoiets voor een redelijke prijs kan laten doen? Ik heb rondgekeken bij printshops maar die vragen erg hoge bedragen.

Gr.
Odile

Re: papierwaren printen

3
Ik denk niet dat Vistaprint daar geschikt voor is, een simpel notitieboekje met fotoomslag kost €6,35 per boekje als je er 100 van besteld. Dat is niet bepaald goedkoop. Misschien voor een gebonden boekje, maar niet voor een spiraal :( Bij Drukland kon ik geen notitieboekjes vinden. Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken! :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: papierwaren printen

5
Hallo Rob,

Een notitieblokje is een vrij simpel en kwalitatief goedkoop product- niet wat ik zoek. Ik zoek naar bedrijven die mooie noitiboekjes kunnen maken, wellicht met een geprinte stoffen cover, zoals je ze in de kantoor- en boekhandels ziet. Vistaprint en Printcopy zijn bedrijven die producten beprinten voor eigen gebruik zoals promotie. Iig bedankt voor het meedenken! Ik moet toch extra hard op zoek gaan denk ik. Gelukkig is er geen haast bij :)

Re: papierwaren printen

6
moineau schreef:Ik denk niet dat Vistaprint daar geschikt voor is, een simpel notitieboekje met fotoomslag kost €6,35 per boekje als je er 100 van besteld. Dat is niet bepaald goedkoop. Misschien voor een gebonden boekje, maar niet voor een spiraal :( Bij Drukland kon ik geen notitieboekjes vinden. Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken! :)
Misschien kijk je verkeerd, maar ik zie bij Drukland toch best een redelijk assortiment voor een niet al te belachelijke prijs:
http://www.drukland.nl/drukwerk/notitieblokken.html

Als je echt een luxe ding wilt hebben, dan moet je eerder zoeken bij aanbieders van relatiegeschenken, bijvoorbeeld deze:
http://promodeleau.nl/producten/portfol ... tieboeken/

Je hebt het dan wel over een andere prijsklasse (maar ook een ander niveau van luxe).