[turnpakjeswebshop.nl] Feedback gevraagd

1
Graag zou ik jullie mening horen over mijn webshop http://www.turnpakjeswebshop.nl
Het is een webshop voor turnkleding. Na dat er een bestelling is geplaatst wordt het turnpakje op maat gemaakt in eigen atelier.

Ik heb gekozen voor een webshop van professionalwebshopbeginnen.nl. Ik weet niet of dit een goede keus is geweest. Komt de webshop professioneel genoeg over?

De doelgroep zijn toch wel moeders met kinderen vandaar de vrolijke kleuren.

Ben benieuwd naar jullie reacties... :wink:

Re: Feedback gevraagd

2
waarom vraag je naar feedback als je dit al eerder hebt gedaan in andere postings op dit forum? Is dit een vorm van reclame naar je webshop toe? Ik zal in ieder geval nooit bestellen. Geen (algemene) verkoopsvoorwaarden, links die niet werken, lay-out is verschrikkelijk. Ik heb eerder het gevoel dat je reclame maakt voor gratiswebwinkelbeginnen.nl

mijn mening!

Re: Feedback gevraagd

3
De vorige keer dat ik feedback vroeg is alweer een hele tijd geleden. De webshop is inmiddels helemaal veranderd daarom nu opnieuw de vraag.
Maar het is dus nog waardeloos volgens jou.

Ik wil absoluut geen reclame maken voor LB-media (zal de naam maar niet meer noemen).
Ik vraag juist of dit een goede keus is.
Misschien moet ik over op een andere webshop.

Toch bedankt voor je mening.

Re: Feedback gevraagd

4
Hoi Jolanda,

De website oogt vrij onrustig. Ik zou de bloemen alleen boven het menu laten terugkomen en voor de rest weglaten. Dit zal veel schelen. Daarnaast is de foto in het scherm van een dusdanige omvang dat het webshop aspect (categorieën) verdwijnt onder de scrollbar... en ik heb een groot scherm.

Succes ermee!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback gevraagd

5
Hier wat feedback over je site:
Het oogt inderdaad erg onrustig. De header met bloemen is leuk, maar persoonlijk zou ik het daar bij laten.
Ik mis algemene voorwaarden en een achteraf betaalmethode (afhalen op 1 plek is niet voldoende). Een gastenboek oogt erg amateuristisch. Daar kun je beter een beoordelingssite van maken. Deze zijn er ook in gratis versies.

Leuk: Foto pagina!

De link pagina is me een raadsel? Waarom stuur je klanten naar de concurrent? Je wil toch graag dat ze bij jou kopen?

Je geeft aan bij het "Nieuws" dat er vakantie is: 30 juli. Tot wanneer dan?

Succes.

Re: [turnpakjeswebshop.nl] Feedback gevraagd

6
De bloemen in de menu's zijn weg, het is inderdaad al een stuk rustiger.

Ik heb reviewspot als beoordelingssite maar er zijn bijna geen klanten die er iets op zetten!
In de "bestelling verzonden" email vraag ik de klanten om een beoordeling te schrijven maar dit gebeurt niet.

Bedankt voor de tips.

Re: [turnpakjeswebshop.nl] Feedback gevraagd

7
hoi, ik heb even snel een kijkje genomen.

Eerste indruk een beetje rommelig, rechts een hoop banners en links naar anderen. Misschien is het een idee om deze weg te halen en er meerdere acties/aanbiedingen te plaatsen. Je wilt lijkt me toch een bezoeker hun interesse wekken over jou webshop?laat zien wat je hebt.

Zelf zou ik de linkjes van waar je bij bent aangesloten, door linken naar waar de reacties staan over jou webshop.

Ook werken er vele links niet, het is vervelend als er meerdere links op je webshop niet werken. zou voor mij al een 'no go' zijn en elders verder gaan kijken.

Voor de rest spreekt de webshop mij niet zo heel erg aan. Het oogt een beetje saai? Maar dat komt misschien omdat ik simpel weg niets met turnen heb.

De Tekst in je banner bovenaan vind ik wel goed! Duidelijk, en je laat zo weten waarom ik voor jou zou moeten kiezen.

Hopelijk heb je er iets aan! succes.