Life Pearls stelt zich voor

1
Wie zijn wij...

Bijna iedereen kent wel iemand die is geconfronteerd met hartproblemen in zijn of haar omgeving. Zo ook wij, José (33) en Danielle (25). José heeft in 2009 haar moeder verloren aan de gevolgen van een hartstilstand. Helaas hebben de artsen voor haar niets meer kunnen betekenen.

Gelukkig zijn er ook positieve verhalen zoals die van Danielle's broer. Die na een hartritmestoornis verder kan leven met een pacemaker. Deze pacemaker had hij niet kunnen krijgen als er geen stichtingen waren, zoals bijvoorbeeld de Hartstichting, die zich hard maken voor onderzoeken om zo meer mensenlevens te redden.

Omdat ook wij ons steentje, of eigenlijk kraaltje, bij willen dragen zijn we begonnen met het maken van de sieradenlijn genaamd: Handmade. Van de opbrengst hiervan gaat een groot deel direct naar het goede doel. Het andere deel zal worden geïnvesteerd in nieuwe sieraden/kralen, het onderhouden van de website e.d.

Om een nog grotere bijdrage te realiseren voor de Hartstichting hebben we daarnaast een nieuwe sieraden lijn geintroduceerd genaamd Hand Selected. Deze sieraden zijn door ons uitgekozen en beperkt ingekocht. Hierdoor kunnen we de prijzen laag houden en heeft u toch een uniek sieraad.

Bron: http://www.lifepearls.nl/

Re: Life Pearls stelt zich voor

3
Eén advies: publiceer je cijfers :!:

Anders krijg je dat typisch Hollandse opzetje: eerst een paar ton aan personeelskosten voor de oprichters en directie aftrekken en de rest gaat naar het goede doel.

Re: Life Pearls stelt zich voor

4
Ward schreef:Eén advies: publiceer je cijfers :!:

Anders krijg je dat typisch Hollandse opzetje: eerst een paar ton aan personeelskosten voor de oprichters en directie aftrekken en de rest gaat naar het goede doel.
Bedankt voor de tip...maar zover is het nog lang niet.Pas begonnen en we zijn een non-profit bedrijf...dus een paar tonnen...dacht het niet. :wink:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Life Pearls stelt zich voor

7
Zazuco schreef:Goed idee!! Vraagje: Hoe doen jullie dat met de belasting? Ik wil ook een (klein) deel van mijn opbrengst doneren aan een goed doel. Ik heb gehoord dat daar belastingtechnisch nogal wat bij komt kijken. Hoe doen jullie dat?
Wij hebben pas sinds 3 maart 2013 onze webshop dus we hebben nog niets gedoneerd (doen we 1 keer per jaar). Mijn "zakenpartner" regelt de belasting aangifte maar zoals ik van haar hoor..is er een soort van "ondergrens". Je zou eens kunnen kijken op:

Belastingdienst.nl

of informeren bij

KvK

Re: Life Pearls stelt zich voor

8
Hoi,
Een tipje: maak een topic aan voor suggesties over je webshop.

Omdat: ik namelijk geen webshop kan vinden. Ik zie een foto van 2 producten maar meer ook niet. Je algemene voorwaarden zijn interessant, maar horen bijv. niet thuis in een navigatie menu.

Re: Life Pearls stelt zich voor

10
RicardoV schreef: Omdat: ik namelijk geen webshop kan vinden. Ik zie een foto van 2 producten maar meer ook niet. Je algemene voorwaarden zijn interessant, maar horen bijv. niet thuis in een navigatie menu.
Hm..apart...webshop staat rechts in de navigatiebalk en waar de voorwaarden thuishoren is ons nu totaal onduidelijk.
We hebben ze volgens de standaarden van het host-programma geplaatst als een klant een bestelling plaatst en we hebben van diverse moderators (voor link-sharing) gehoord dat het dus juist wel in de navigatiebalk moest staan?

In ieder geval bedankt voor je reactie!