Wie ben ik:

1
Hallo allemaal.

Ik zal mij toch eventjes voorstellen.
Gisteren nacht ben ik hier terecht gekomen en vond deze topic niet meteen, dus vandaar nu pas.
Dit type forum is mij niet onbekend dus vond het al vreemd dat het er niet was (dacht ik).

Naam: Maurice
Leeftijd: Uit 78 (35)
Beroep: Militair
Woonachtig: Soest
Geboorte plaats: Rotterdam
Status: Getrouwd en vader van een zoontje (2010)

Nu hoor ik jullie denken wat moet die militair hier, nou dat zit zo. Mijn vrouw is een Salon begonnen in de schoonheids afdeling en heeft hier een webshop bij. Ook geeft zij opleidingen.
Het gaat om: http://wimperextensionsnederland.nl/
De site is momenteel al weer verouderd en wordt momenteel vernieuwd door professionals.
Ik zelf wil mij meer bezig houden met de webwinkel en het financiële deel van het hele bedrijf om mijn vrouw wat meer te ontlasten. Ook hou ik mij bezig met lesplannen en didactische werkvormen zoals PowerPoint, cursus boeken e.d. Dit is voor mij namelijk niet nieuw. En in de toekomst zelfs stoppen met defensie.
Aangezien ik vanaf mijn 17de in dienst zit mis ik een hoop ervaring welke ik aan het inhalen ben.
Ik ben op dit forum gekomen omdat ik hoop hier meer te weten te komen over inkopen uit het buitenland, de daarbij komende belasting zaken voor wat betreft invoer e.d.

Verder zijn mijn hobby's sporten zoals hardlopen en fitness.

Interesses op dit forum: Handel met China. PayPal. Invoerbelastingen. Shipping.

Mochten er vragen zijn, stel ze gerust.

Ik verwacht hier een hoop te leren en bovenal een hoop lol te hebben.

Met vriendelijke groet, Maurice Klozing
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.