Magento Navigatie en Home pagina

1
Hallo,

Ik ben nieuw in Magenot en ben dit een beetje aan het uitzoeken. Nu heb ik een aantal vraagjes:
Ter info: ik gebruik het thema HelloWired.

2) Als ik op de Homepage gebruik maak van de onderstaande code zou ik normaal gezien alle producten van categorie 4 te zien moeten krijgen. Nu krijg ik maar 1 product te ipv 3.

Code: Selecteer alles

<div class="featured-social">{{block type="catalog/product_list" category_id="4" template="catalog/product/featured.phtml"}}
Hoe kan ik dus best mijn producten van 1 bepaalde categorie tonen?

Alvast bedankt!

Edit: Vraag1 net zelf gevonden... :)

Re: Magento Navigatie en Home pagina

2
Misschien handig om vraag 1 toch te laten staan? Want er staat nu 2) en begreep er weinig van.

Weet je zeker dat categorie 4 is dat jij denkt dat het is? Dus zit in categorie 4 wel 3 producten?

3
Vraag 1 was: Hoe navigatie aanpassen.
Toen zag ik dat men categorien niet in de default categorie waren aangemaakt. Waardoor men navigatie dus niet werd aangepast.

Om te antwoorden op jouw vraag: Ja het is zeker categorie 4, dit heb ik gedubbelchecked.

4
Je code verwijst naar het template featured.phtml. Normaal gesproken toont die alleen de producten waarbij de eigenschap 'Is featured' op 'ja' staat. Check even of dat bij jou zo is. Je kunt dan trouwens het categorie nummer weglaten. Of als je alle producten van een categorie wilt laten zien, featured.phtml vervangen door list.phtml.

Ruud, GetMagented
Informatie & Inspiratie voor Magento webwinkeliers: http://www.magentosucces.nl
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!