Cargo Specials Gaat Diensten Leveren Voor Webwinkels

1
Allereerst willen wij jullie bedanken voor jullie interesse in dit bericht. Na een behoorlijk tijd actief te zijn in de transport sector hebben wij besloten om ons ook te gaan begeven in de webwinkel branche.

We gaan zeer binnenkort verzending aanbieden voor jullie webwinkelgoederen buiten nederland maar binnen de EU. We gaan niet mee concurreren op de nederlandse markt omdat dit al uitgeknepen is en we wel een goede service willen leveren.

Is jouw webwinkel internationaal actief en verzendt je toch wat grotere goederen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Stuur mij even je telefoonnummer, webwinkel software en het aantal zendingen dat je nu doet.

We zijn geinteresseerd in klanten van 25 zendingen per dag! We horen graag van je.
Wil jij je webwinkel verkopen laten bezorgen in Europa maar buiten Nederland?

http://www.cargospecials.com/nl

Re: Cargo Specials Gaat Diensten Leveren Voor Webwinkels

4
JeroenWe schreef:Ook ik vind de laatste zin een beetje jammer :? Alleen de wat grotere spelers kunnen zich melden begrijp ik?

Wat bedoel je met grotere producten? Die niet via de reguliere pakketpost kunnen?
Dan zijn het al volumes waarbij veel webwinkels al niet hoeven aan te kloppen bij ze. Dus ze sluiten een grote groep uit dus.

Dat je je profileert richting de Europese verzending oké gaaf! Maar het zou dan ook interessant zijn om je ook in te zetten voor de wat kleinere spelers op de markt, dus kleinere webshops die toch verzenden naar het buitenland.

En ik raak nu erg nieuwsgierig naar wie er 700+ pakketten verstuurt per maand naar het buitenland.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

6
Zyra schreef:Alleen de laatste zin vind ik erg jammer.
Het is geen overheidsinstantie, maar een commercieel bedrijf. Die mogen uiteraard aangeven in welk type klanten ze geïnteresseerd zijn. Ik kan mij goed voorstellen dat ze bedanken voor bedrijven die slechts enkele pakjes per dag aanbieden. Daar valt simpelweg niet aan te verdienen.

7
True Rudy, toch vind ik het wel een aparte manier van 'grote' klanten werven. Het is een beetje in de trant van: Hallo, wij verkopen telefoon abonnementen, als u meer dan 10 aansluitingen heeft, stuur me even een mailtje. Wel als u ook veel naar het buitenland belt want nationaal bellen is zo uitgeknepen.

8
Beste ondernemers,

Ik zie dat de uitspraak 25 per dag iets te overmoedig was. Weet je wat? Iedereen mag zich aanmelden dus ook ondernemers met 2-3 zending per week.

Stuur mij een privebericht met je telefoonnummer en dan gaan we kijken wat we voor
elkaar kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,
Amro
Cargo Specials
Wil jij je webwinkel verkopen laten bezorgen in Europa maar buiten Nederland?

http://www.cargospecials.com/nl